⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 010 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk

Omtale av  Ole

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40

Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra operatør

Omtale av  Kjell R. F

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10

Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Bare dritt!

Omtale av  Ninette

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07

Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på [email protected]. Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no

Dårlig

Omtale av  Arne I

Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.

Svar fra ice
15.12.2020 09:04

Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Bare rot med Ice! De gir ikke den dekningen de lovet.

Omtale av  Anne M. H

En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!

Svar fra ice
15.12.2020 08:54

Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen Wifi Tale for Samsung Galaxy S7 Edge!

Omtale av  Stig

Etter å ha etterlyst WIFI Tale for Samsung Galaxy S7 Edge i løpet av et 1 år nå uten at det skjer noe, så gidder jeg ikke denne arrogansen til ICE mere! Dere har null interesse av å hjelpe meg som kunde! Chili Mobil, Telia og Telenor tilbyr WIFI Tale for denne mobilen som min samboer og min datter har! Når ICE velger å ikke ta det på alvor så kommer jeg til å bytte mobilselskap snart, for meg, min samboer, min datter og opprette et mobilabonnement for min datter som ikke har mobil ennå og kjøpe en mobil til hun i det nye mobilselskapet jeg bytter til! Velg et annet mobilselskap enn ICE, som bryr seg om kundene sine!

Svar fra ice
15.12.2020 08:39

Hei, Stig Jeg beklager så mye for sent svar. Jeg har forståelse for at du ønsker WiFi-tale til Samsung Galaxy S7 Edge. WiFi-tale er en relativt ny tjeneste hos oss. Vi får støtte for flere og flere telefonmodeller fortløpende. Dessverre har jeg ingen annen informasjon her og nå, enn at jeg anbefaler deg å følge med på ice.no/produkt/WiFi-tale. Om du ønsker det, kan jeg ta en nærmere titt på dette for deg. Send gjerne en e-post til [email protected]. Ta med navnet ditt, et av telefonnumrene det gjelder, og en kort beskrivelse av problemet du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Lurt av telefonselger

Omtale av  Serina

Blir oppringt av en selger som garanterer meg og samboer billigere fakturaer om vi byttet fra Talkmore til Ice. Vi skulle få 10GB på hvert nr til 449kr i mnd for begge nr. altå 224,5kr per nr. Noe som da var 50kr billigere per mnd. De tre første månedene skulle vi betale 99kr per nummer og dette presiserte selgeren at vi skulle få «for at han skulle vinne våres tillit». Det som hender er at bare et nr.blir byttet over til Ice og kun et sim kort kommer i posten. Når vi da ringer Ice kan de fortelle oss at det tilbudet vi har fått ikke er mulig å gi. Vi spør om de kan se på saken og høre på opptaket fra samtalen vi hadde med telefonselgeren, men dette kunne de ikke gjøre.

Svar fra ice
15.12.2020 08:28

Hei, Serina Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du har fått et tilbud vi ikke kan gi. For å oppklare det nærmere, er begge tilbudene du har fått 2 ulike velkomsttilbud. Det ene heter Prøv Oss, og koster 99,- kroner per måned i 2 hele kalendermåneder. Det andre tilbudet ser ut til å være 25% rabatt på 10 GB i 6 måneder. Siden begge er velkomsttilbud, kan vi kun gi en av dem. Dette skulle selvfølgelig du fått beskjed om. Opptak fra selgere lagres i maksimalt 3 måneder, før de blir slettet. Det kan derfor være at opptaket dessverre var slettet, da du kontaktet oss. Jeg beklager uansett for den opplevelsen. Siden du har byttet operatør, må jeg bare få ønske deg masse lykke til hos dem. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. :) Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

ice har 4 010 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR