ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt mobilabbonement fra ICE i tre måneder nå og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd. Reiser mye over hele sør-/øst- og vestlandet og har opplever dekningen som svært tilfredsstillende. Prisene er lave og i appen har man full oversikt over påløpte kostnader. Dette er bra.
Hei, Rune Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd med oss og dekningen vi tilbyr! Ikke minst at du er fornøyd med appen vi har. :-) Jeg håper vi får mange gode år sammen. :-) Mvh Tina ice.no
Dekning e ikke den beste, men godt nokk for min bruk. Æ leste har at folket e ikke fornøyd med ice+, og æ skjønner det, men det står at det e 2GB i andre nettverk og 10 i Ice. Det e bare å les vilkår før du skriver under kontrakten. Æ bruker 8GB abonnement og kjæresten 1GB. Vi betaler 450kr per måned og æ deler resten av rollover data med hu, så vi begge har nok . Også, det e billigst til å kjøpe ny mobil hos Ice. Opp to 2 år siden det var enda bedre tilbud, men per idag dem e litt billigere en andre.
Hei, Bojan Det er veldig hyggelig å lese at dekningen vi tilbyr der du bor og oppholder deg, er godt nok for ditt bruk. :-) Så hyggelig å høre at du deler dataen din med kjæresten din, og klarer å spare penger på dette. :-) Jeg håper vi får mange flere år sammen! Mvh Tina ice.no
Angret bytte til ICE etter noen få dager som ny kunde. De klarte ikke å levere tjenesten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice, fikk jeg lite hjelp. Det endte med at jeg sa opp abonnementet mitt pga. at jeg var avhengig av denne tjenesten for å få gjort jobben min og den dårlige servicen jeg fikk da jeg henvendte meg til kundeservice for hjelp. I ettertid fakturerte de meg for tjenesten de ikke klarte å levere. Da jeg kontaktet kundeservice og klagde på dette, fikk jeg beskjed om å oppgi e-post adr. og noen skulle kontakte meg på mail ang. saken. Jeg ble ikke kontaktet. I stedet sendte de fakturaen til inkasso! Så mitt råd er kort og godt: Hold deg langt unna ICE!
Hei, Cecilie Det er selvfølgelig veldig leit å høre om saken din her. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Dårleg dekkning der jeg bor og på tur utenfor tettsteder.Bra kontakt med nettet i byen og tettsteder.
Hei, Syver Det er leit å høre at du har dårlig dekning med oss der du bor, og oppholder deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har tre gutter som har hatt IceUng og IceJunior, men gir nå opp og bytter leverandør. ICE+ fungerer dårlig, selv i tettbygde strøk i Ålesund. I mer grisgrendte strøk fungerer det ikke i det hele tatt mange steder. Ungdommer uten tilgang til internett på mobilen funker dårlig over tid....
Hei, Kjetil Det er veldig leit å høre at dere vurderer å bytte leverandør. :-( I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Elendig dekning på mobildata, dårlig dekning for samtaler, kun relevant hvis man har trang økonomi. Ice pluss nettverk er ustabilt. Eneste som er positivt er prisen. Når det fungerer er fri data for 99,- ekstra per mnd genialt. Synd det ikke fungerer bra nok.
Hei Det er leit å høre at du har dårlig dekning for både mobildata og samtaler. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
ICE har relativt god mobildekning/data til mitt forbruk til en relativ rimelig pris. men der slutter det positive. Jeg spurte Kundeservice/selger om jeg ville miste Trumf Bonus om jeg tok et prøve abonnement før jeg bestemte meg. Det skulle ikke ha noe å si, fikk jeg til svar. Når jeg da en måned senere tegner abonnement Via Trumf, får jeg beskjed at siden jeg allerede har et kundenummer, kan jeg ikke få Trumf Bonusen som da var på 610 kroner. Den samme beskjeden fikk jeg siden det var jeg som kunde som tegnet nytt abonnement på min kone. Altså svindlet for tilsammen 1220 Kroner av ICE. Dette er smålig lureri!
Hei, Svein Det er selvfølgelig beklagelig at du har fått feil informasjon fra selger, og at du føler deg lurt. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no