ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd og sammenlignet med andre aktører har ice best pris.
Hei, Liv! Tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
4G-en skrur seg av og slutter å fungere inne i mellom selv om jeg har full dekning. Hadde ikke dårlig dekning midt i sentrum og 4G-en fungerte ikke.
Hei, Tronn! Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du opplever problemer med 4G 😕 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan prøve å finne en løsning for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg kom fra Vipps mobil, som Ice overtok. Jeg har beholdt mine vilkår og har fått enda bedre kundeservice.
Hei, Stig! Tusen takk for super hyggelig tilbakemelding! 💛 Supert å høre at du synes kundeservicen ble oppgradert etter overgang fra forrige operatør! 🤩 Mvh. Kristine ice.no
God erfaring pr nå. Kunde i ca 7 mnd. Får svar på mail løpet av ganske kort tid.
Hei, Gudrun Tusen takk for tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd fremover. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Ingen problemer bare å ringe å snakke sende sms betale regninger med vips o.s.v
Hei, Birger! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Jeg kjøpte Utlandsdatapakker på 1GB (da jeg var i USA) uten å kunne bruke det helt pga. det stoppet å fungere etter jeg brukte ca. en tredjedel av data pakken.. Etter noen dager prøvde jeg igjen uten lykke. Tenkte jeg at pakken hadde utløpt så bestilte jeg igjen men det samme uten lykke. Det verste er at man kan ikke bestille Uber på steder som ikke har god transportasjon eller taxi.
Hei, Adonis! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å lese at du har hatt problemer med datapakken i USA. 😕 Fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Bra hjemme på Trollåsen men på hytta mister jeg dekning ofte og må slå av telefonen for å få igjen dekning🙁
Hei, Liv! Takk for din tilbakemelding! Godt å høre at du har god dekning der du bor! 😊 Ang. dekningen på hytta, kan det være at du har hytte i grenseland for dekningen vår. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no