ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kjøpte Utlandsdatapakker på 1GB (da jeg var i USA) uten å kunne bruke det helt pga. det stoppet å fungere etter jeg brukte ca. en tredjedel av data pakken.. Etter noen dager prøvde jeg igjen uten lykke. Tenkte jeg at pakken hadde utløpt så bestilte jeg igjen men det samme uten lykke. Det verste er at man kan ikke bestille Uber på steder som ikke har god transportasjon eller taxi.
Hei, Adonis! Takk for din tilbakemelding! Så dumt å lese at du har hatt problemer med datapakken i USA. 😕 Fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Bra hjemme på Trollåsen men på hytta mister jeg dekning ofte og må slå av telefonen for å få igjen dekning🙁
Hei, Liv! Takk for din tilbakemelding! Godt å høre at du har god dekning der du bor! 😊 Ang. dekningen på hytta, kan det være at du har hytte i grenseland for dekningen vår. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
God innfo, bra app. 👍😁 Det var bra pris, hadde ikke gjort noe om dere hadde satt ned prisen. Har fått tilbud fra Fjordkraft til kr. 249 pr. Mnd. 👍😄
Hei Toril 😊 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, for å høre om det er noe vi kan gjøre med abonnementet ditt før du eventuelt bytter. Takk for tilbakemeldingen 💛 Mvh Martine ice.no
Er ingen ICE nett her i Finnmark/Kvalsund. Må bruke Telia/Telenor. Da faller en del goder og muligheter bort. Når tenker dere å bygge ut videre ut i det lang strakte land. Eller ønsker dere sentralisering kun til store byer👎
Hei, Roy! Takk for din tilbakemelding! Så kjedelig å høre at du har problemer med dekningen der du bor 😕 Der vi selv ikke utbygd nett, benytter vi Telia's nett. Dersom du har dekning med Telia der du bor, skal du kunne ha dekning hos oss også. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan hjelpe deg med eventuell feilsøkning. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Hadde vipps mobil som ble kjøpt opp eller overtatt av ice, var skeptisk i starten siden opplegget til vipps var veldig bra, men nå så kan jeg ikke klage, overgangen til ice gikk smertefritt og jeg har det største abonnementet som fungerer utmerket der jeg bor, langt oppe i skogen og jeg har bra signaler. Kundeservice ringte også etter overgangen og det viser god service når dem ringer og spør om alt er bra, fungerer som det skal osv, veldig fornøyd med ice hittil. Er det noe pirk jeg skal sette fingeren på eller mer ønsker så er det at alle de 1000 gb jeg har i måneden har samme hastighet og ikke bare rask hastighet på de første 100gb, hadde gjerne betalt ekstra for å ha samme hastighet hele tiden
Hei, Humla! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! 💛 Jeg har tatt med ditt forslag om abonnement videre, så får vi krysse fingrene for at dette kan bli med i en endring i en eventuell senere produktendring 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Synes alt funker fint utenom at 4g og 5g er veldig dårlig til tider..
Hei, Ida! Godt og høre at det meste funker fint for deg! 😊 Men ettersom du syntes at mobilnettet kan være dårlig til tider, er det fint om du kontakter vårt kundesenter på tlf 21 00 00 00 eller chat på ice.no, slik at vi kan finne ut av hva som kan være årsaken til problemet. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Er bra fornøyd med Ice,bra dekning stort sett over alt hvor jeg befinner meg
Hei, Opdahl! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! 💛 Veldig godt å høre at du har bra erfaring med dekningen uansett hvor du befinner deg 😃👍 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no