ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ruteren må restilles veldig ofte. Irriterende å bli avbrutt midt i noe.
Hei, Karin Jeg forstår hvis det fort blir plagsomt! Ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan undersøke dette. Forhåpentligvis kan vi finne en bedre løsning for deg. 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Etter noen måneder med oppstartproblemer har det virket tilfredsstillende og stabilt.
Hei, Mary Så bra at det ordnet seg og at du er fornøyd med oss. Tusen takk for din tilbakemelding 😃 Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
Har kjempegod dekning i byen jeg bor i (Tromsø), men lite til ingen på hytten og der min mor bor. Er likevel såpass fornøyd med pris og dekning i byen at jeg holder på abonnementet mitt. Kjapp kundeservice og fin app!
Hei, Marthe Takk for super tilbakemelding. Jeg håper du blir i mange år fremover! Forhåpentligvis kan vi tilby bedre dekning i framtiden, i noen av områdene der du ferdes. 😊 Jeg ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Jonas ice.no
Jeg vurderer å ta med 4 abonnenter og flytte de over til en annen selskap. Jeg er verge for min bror og har nylig flyttet han til dere, og da ville jeg vite hvor jeg kan finne første fakturaen og fikk jeg opplyst at den er sendt til nettbanken.
Hei, Magnar Dette var veldig leit å høre! Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer, og en oppsummering av saken, slik at vi kan ta en nærmere titt. Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
God service aldri lang ventetid når jeg ringer og en utrolig god kundeservice
Hei, Tom R Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på 😃 Ha en riktig fin helg! Mvh. Julie ice.no
Har hittil vær meget godt fornøyd i de åra jeg har vært kunde, og det har begynt å bli noen år Min kone har fulgt etter og er også veldig fornøyd
Hei, Frank Så hyggelig å lese at dere er fornøyd med oss! Tusen takk for din tilbakemelding 😊 Ha en fin helg! Mvh. Julie ice.no
Jeg bestilte ekstra mobildata til bruk i utlandet i forrige uke i god tid før jeg skulle på ferie og har ennå ikke fått det aktivert. I kveld var den månedlige abonnements pakke brukt opp og jeg har ingen nett lenger. Bestilte på nytt i dag 1 GB. Og fikk igjen sms om at det vil bli aktivert om en kort stund. Syntes det er dårlig service og behandling an kunden.
Hei, Linda Uff da. Dette hørtes alt annet en normalt ut. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så skal vi selvfølgelig undersøke problemet du opplever med datapakkene dine. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Jonas ice.no