ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruke Ice siden noen månader på mobilen min og har datasim i en mobilt ruter. Bruke tilleggstjenesten «fri data» som fungerer i Ice+ nett helt fantastisk. På denne måte får jeg mobilt bredbånd (datasim) som er virkelig fri fordi det gjelder opp til 1000GB. Hastighetsbegrensing i Ice+ gjelder bare for hovedsim. Datasim får ingen begrensing. Det er det svært beste mobilt bredbånd i hele Norge. Jeg er ekstremt fornøyd.
Hei, Elmon 😊 Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Mvh Martine Ice.no
Ice har god behandling til sine kundene . Alltid får fornuftig og rask svar på våres spørsmålet. Tenker ikke bytte Ice ,veldig fornøyd
Hei Marta 😊 Så flott å høre at du er fornøyd og ønsker å bli hos oss! Det setter vi pris på 😍 Mvh Martine ice.no
Har vært fornøyd fra første dag som ICE kunde. De få gangene det har vært behov får bistand har jeg blitt jeg fått super god hjelp. Anbefaler ICE til alle rundt meg
Hei Per! Så flott å høre at du er fornøyd, og tusen takk for at du anbefaler oss videre. Det setter vi veldig pris på 😍👌 Mvh Martine ice.no
Jeg har i nettbank siden 3. september 2022 stått avkrysset for "Alltid efaktura". Dette skal da gjelde alle banker og alle fakturaer har jeg skjønt. Og slik fungerer det med alle fakturaer og avtalegiroer - bortsett fra ICE, som jeg opprettet avtalegiro for samtidig med de andre når jeg byttet bank. I forrige bank var det på samme måte. De sendte papirfaktura med kr. 55,- i gebyr for dette i flere måneder etter at andre hadde sluttet. Kontakt med kundeservice hjalp ikke. På siste avtalegiro trakk jeg fra kr. 55,- og fortalte kundeservice på chat hvorfor. Nå fikk jeg SMS om at jeg skylder dem kr. 55,- på faktura som forfalt 25.4 og at jeg måtte betale for å unngå purregebyr. Er det mulig?
Hei, Anne! Det er leit å høre og jeg forstår at du ikke er fornøyd. Jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Ha en fin dag! 😊 Mvh. Julie ice.no
Synes det var meget dårlig att jeg mistet så mye når jeg måtte si opp ett abonemang på grunn av att min kone døde. Synes att det kvalifiserer til å gå ut og sjekke tilbudene til andre leverandører . Så vi får se.
Hei, Svenn Kondolerer så mye. Vi har dessverre ikke tilgang til å se kundeforholdet deres herfra, så ta gjerne kontakt med oss [email protected], sånn at vi kan se nærmere på det. Mvh. Julie ice.no
ICE har gode priser og de siste årene fått veldig god dekning i Norge. De har en app hvor man lett kan gjøre endringer på eget abonnement og app har ryddig og god oversikt. Savner kanskje mer info om E-sim og generelt skulle ekstra SIM vært inkludert i abonnementprisen
Hei, Per! Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg og takk for tilbakemeldingen.😍 Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å høre mer om E-sim, eller se på vår hjemmeside ice.no for informasjon.👌😊 Mvh Martine ice.no
Ok men liker ikke at prisen stiger . Lokketilbud er ikke lønnsomt
Hei, Elin! Det er leit at du ikke er fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne abonnementet og prisen som passer for deg 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no