ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.
Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no
Her må det vel være noe galt når 15GB brukes opp på 2 dager?! Har tidligere hatt Telenor 10GB, og det varer en hel mnd?!
Hei, Lisa Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og navnet ditt. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. ice.no
Kontaktet Ice for å endre abonnement. Fikk da mulighet til et abonnement med binding i 12 mnd og da ble prisen like lav som for Ice Ung. Ingen stress å binde meg til noen jeg i utgangspunktet har vært happy med og jeg ser de har konkurransedyktige priser og ordninger. Fornøyd :)
Hei, Maria Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår årsavtale. Det kan absolutt lønne seg å følge med på våre gode tilbud. :D Mvh Anne ice.no
Flott kundeservice, knallbra pris! Da er mine behov innen mobilabo dekket!
Hei, Marius Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Herlig å høre at du fant beste løsningen for deg hos ice. :D Mvh Anne ice.no
Svært fornøyd med både abonnement og kundeservice.
Hei, Mbg Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :) Mvh Anne ice.no
Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.
Hei Sharif, Det er veldig leit å høre at du ikke får en optimal tjeneste på oppgitt plassering. :-( Jeg ønsker at du og din familie skal bli værende kunder hos oss, i hvert fall etter så mange år. Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.
Hei It D, Dette var en veldig fin omtale fra deg! Tusen takk for at du støtter oss. Det settes veldig stor pris på. :-D Det er veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Jeg håper også at du forblir fornøyd! Du kan alltid nå oss på chat/telefon/e-post dersom du opplever noen problemer, eller for generelle spørsmål. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no