ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært kunde, sammen med hele familien, i 5-6 år nå. Mye bra hos ice.net som gjør at man forblir. Dessverre har ice.net aldri funket i Sudan hvert eneste besøk over 5 år. Den siste gang fikk jeg ikke engang svar på min forespørsel om forslag til innstillinger som muligens kunne hjelpe. Skuffende at samme problem vedvarer etter mange år.
Hei Sharif, Det er veldig leit å høre at du ikke får en optimal tjeneste på oppgitt plassering. :-( Jeg ønsker at du og din familie skal bli værende kunder hos oss, i hvert fall etter så mange år. Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har lenge tenkt på å bytte til Ice, ikke bare fordi det er billigere, men også for å støtte konkurransen til Telenor, som jeg byttet fra. Vi fant et bra tilbud under Black Friday og slo til på det. Jeg har nå hatt det i ca 1 måned, og her er min erfaring. Jeg var svært skeptisk når jeg leste alle anmeldelsene her inne, og mange hadde mye negativt å si, men som jeg egentlig trodde hele tiden gjaldt ikke omtalene om dårlig dekning en by på størrelse med Ålesund. Jeg er utdannet innen IT, og kan fortelle at teknisk sett så har ice et litt tregere nett en Telenor (men Telia har uansett veldig mye raskere nett en begge), men dette er ikke noe man merker i hverdagen. Faktisk har vi egentlig ikke merket noe til at vi har byttet mobiloperatør! Jeg har også rukket å være på fjellet i Stordalen, og da hoppet vi over på Telia sitt mobilnett (En ordning hvor Telia dekker der Ice ikke har dekning) og dette fungerte suverent. Jeg tok en hastighetstest og fikk resultater oppe i 150mbps. Dette er veldig greit for å være en plass hvor der nesten ikke var dekning i det hele tatt for noen år siden. Jeg har innsett at Telenor er svært dyrt. Om du har Telenor i dag anbefaler jeg deg å bytte, om ikke til ice, hvertfall til Telia. Til sammen sparer vi 8000kr i året. Ice sitt mobilnett er veldig bra i Ålesund, Giske og Sula kommune, og er svært fornøyd med hva vi får for pengene. Eneste minus er at basestasjonene i Ålesund ikke er klar for 5g! Jeg fant ingen utbyggingsplaner, men om dette ikke er på plass når det blir aktuelt, må vi vurdere å bytte til Telia (Som forresten har Norges raskeste mobilnett, ikke Telenor som mange enda tror). Kort oppsummert; Definitivt verdt pengene, og problemfri dekning i hvertfall store deler av Møre og Romsdal, merket nesten ikke noe til byttet fra Telenor. Ikke la deg skremme av dårlige anmeldelser fra folk som ikke er fornøyde, om du selv bor i ett tettbefolket sted. Man hører sjeldent fra de som faktisk er fornøyde.
Hei It D, Dette var en veldig fin omtale fra deg! Tusen takk for at du støtter oss. Det settes veldig stor pris på. :-D Det er veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Jeg håper også at du forblir fornøyd! Du kan alltid nå oss på chat/telefon/e-post dersom du opplever noen problemer, eller for generelle spørsmål. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Meget god pris på mobilabonnementet. Er godt fornøyd.
Ice har best dekning hos meg. Det er viktig siden de fleste har et hull akkurat hvor jeg bor. Bruker delvis eget og Telia sitt nett. Sammen gir det bra dekning. Kundeservice er utmerket.
Hei Per L, Tusen takk for en utrolig hyggelig omtale fra deg! At du er fornøyd med tjenesten og kundeservicen vi gir, gir meg ro i sjelen. :-) Tusen takk for at du er kunde hos oss! Ha en riktig fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg ser at jeg betaler 179 kroner for audio Streaming. Jeg bruker aldri opp data, og laster ikke ned musikk fra Spotify på mobildata og jeg kan ingenting om slike apper. Jeg synes det er dårlig at jeg må betale ca 2500 kroner for noe som skjønner ikke hva det er :(
Hei Nouria, Dette ønsker jeg selvsagt å hjelpe deg med! "Audio Streaming" går under kategorien innholdstjenester og det er fullt mulig å legge inn en sperre mot dette, eller en beløpsgrense. Ta gjerne kontakt med oss på chat, slik at vi kan gi deg videre informasjon. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Nærmest umulig å få hjelp ved problem, henviser til forhandlere/butikker som Power etc. der det heller ikke er nevneverdig teknisk kompetanse.
Hei Geir, Det er veldig leit at du føler det slik. :-( Vi ønsker selvsagt å gi deg den beste hjelpen! Med det, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemet. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Hvordan kan jeg få nullstilt eller hjelp med skjermlås på telefonen når jeg har glemt koden?