ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi gikk over til ice i sommer i den tro at det skulle være så god dekning. Veldig feil, har ikke opplevd dekningproblemer som dette siden tidlig på 90'tallet. Vi mister daglig samtaler med kunder pga brudd og oppkoblingproblemer og det er mange områder hvor vi alltid mister kontakten. Det er heller ikke lenger mulig å f eks sjekke e-post eller sende sms samtidig som man er i en samtale. ALT har blitt mye dårligere enn tidligere, vi flyttet mobilabonnement fra Phonere og Telia hvor ingen av oss har opplevd lignende. Problemene begynte i det øyeblikket sim-kort fra ICE var på plass. Vi er et lite firma med to brukere i Oslo og det skal vel ikke være mulig å tilby en så elendig mobiltjeneste i 2017, i Norges hovedstad. Må si vi føler oss lurt, fordi ICE ikke tar ansvar men gjør som så mange andre store selskap med dårlige produkter. De setter opp en dårlig førstelinje kundeservice, sikkert outsourcet, som ikke kan hjelpe deg og som bare gir vage svar om at du skal sende en mail og de vil se på det. NOT! Det er ingen sammenheng mellom det ICE markedsfører og det man faktisk får, skam dere!
Hei, Thomas Dette hørtes særdeles ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å ta saken din videre å undersøke hva problemet kan være her. Men for at jeg skal få gjort det så trenger vi litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med firmanavn og telefonnummer det gjelder så skal jeg få teknisk avdeling til å undersøke saken snarest. Hører fra deg! Mhv Carl-Fredrik ice.net
Frekk kundeservice som ikke svarer på meldinger på flere timer, bytter kundebehandler 3-4 ganger i samtalen. Driver med løgn og er generelt sett svært frekke. Sender ut sim-kort som ikke fungerer og nekter å ordne opp etter seg. (måtte vente 7 dager på nytt sim-kort) Leverer ikke wifi-tale, selv om de selv mente de gjorde det. Anbefaler absolutt ikke dette firmaet videre til noen.
Hei Eirik, Dette hørtes ikke bra ut, Eirik! Jeg ønsker å se nærmere på saken din men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke denne saken nærmere. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble overført fra Hello i høst. Trudde at ICE hadde utviklet sitt samarbeid i Sverige siden jeg hadde abonnement fra dem for litt over et år siden. Byttet det ut da pga rot med MMS meldinger til og fra svenske mobilnumre. Dette er ennå ikke på plass og det bør kundene opplyses om! Jeg er nødt til å finne meg en ny operatør igjen!
Hei, Bård R Dette hørtes ikke bra ut, vi har samarbeid med Sverige og dette skal egentlig gå automatisk.. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke problemet videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har bare hatt positive erfaringer siden jeg byttet over, både på mobil og mobilt bredbånd. Kommer raskt frem på kundeservice og nettet er stabilt og fint.
Hei, Christer Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en riktig fin helg til deg og dine! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg syns at dersom Ice.net er ferdig installert og man aldri forlater Norge er et supert tilbud. Hvis du(som meg og min familie) ofte farer rundt i skandinavia må du for hvert land du kommer til styre lenge for å komme på mobilt nett. (vi bruker nett til googlemaps), og når du kommer hjem til Norge er det enda verre. Da har man ikke mms. Ringer man kundeservice får man tilsendt flere ganger en liste med navn og tall osv man skal taste inn og lagre og restarte tlf.. Hadde det bare hjulpet?! Jeg har holdt på noen mnd for å få mms.. Men får ikke benyttet meg av denne tjenesten hos Ice.net, fordi jeg enten er steinstokk dum, eller at jeg mister tålmodigheten etter en time og det fremdeles ikke skjer noe. Jeg ser på meg selv som en rimelig oppegående dame. Er det noen i slekta som har hatt problemer med sin pc eller mobil-så er det JEG som hjelper til.. Ingen av de andre mobilselskapene vi har brukt har vi hatt disse problemene hos. Der skjer alt av seg selv. Man må ingenting hos de andre. DET må dere gjøre noe med hos Ice.net.
Hei, Lisbeth Det skal selvfølgelig ikke være slik når du/dere er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg ble lovt like god dekning som mitt forrige selskap, på alle områder. Dette så jeg etter allerede noen timer som kunde at ikke dugde. Jeg ringte og fortalte at jeg ville bytte tilbake, fordi dette ikke var det jeg ble lovet. Da fikk jeg høre at jeg fortsatt må betale for hele måneden, dette duger ikke når dere reklamerer om så god kundeservice. I det jeg gjør, er jeg veldig avhengig av å dele internett med mobil hotspot, det er klin umulig med ice net. Jeg har heller ikke råd til å betale for to operatører, selv om det "bare" er ei mnd. Gjerne send meg en mail hvis dere har lyst til å rydde opp i dette, så er sjangsen større for at jeg vurderer ice net på et senere tidspunkt, eller anbefaler dere. Takk..
Hei, Petter Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen vår. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har vært kunde hos ice.net bare for 2 uker. Veldig dårlig service og ikke så bra dekning. Aldri igjen...
Hei Ivan, Dette hørtes ikke ut som en god start på kundeforholdet sitt. Det blir vanskelig å kommentere saken når jeg ikke har noe kjennskap til den. Dersom du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net