ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare hatt positive erfaringer siden jeg byttet over, både på mobil og mobilt bredbånd. Kommer raskt frem på kundeservice og nettet er stabilt og fint.
Hei, Christer Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en riktig fin helg til deg og dine! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg syns at dersom Ice.net er ferdig installert og man aldri forlater Norge er et supert tilbud. Hvis du(som meg og min familie) ofte farer rundt i skandinavia må du for hvert land du kommer til styre lenge for å komme på mobilt nett. (vi bruker nett til googlemaps), og når du kommer hjem til Norge er det enda verre. Da har man ikke mms. Ringer man kundeservice får man tilsendt flere ganger en liste med navn og tall osv man skal taste inn og lagre og restarte tlf.. Hadde det bare hjulpet?! Jeg har holdt på noen mnd for å få mms.. Men får ikke benyttet meg av denne tjenesten hos Ice.net, fordi jeg enten er steinstokk dum, eller at jeg mister tålmodigheten etter en time og det fremdeles ikke skjer noe. Jeg ser på meg selv som en rimelig oppegående dame. Er det noen i slekta som har hatt problemer med sin pc eller mobil-så er det JEG som hjelper til.. Ingen av de andre mobilselskapene vi har brukt har vi hatt disse problemene hos. Der skjer alt av seg selv. Man må ingenting hos de andre. DET må dere gjøre noe med hos Ice.net.
Hei, Lisbeth Det skal selvfølgelig ikke være slik når du/dere er på reisefot. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg ble lovt like god dekning som mitt forrige selskap, på alle områder. Dette så jeg etter allerede noen timer som kunde at ikke dugde. Jeg ringte og fortalte at jeg ville bytte tilbake, fordi dette ikke var det jeg ble lovet. Da fikk jeg høre at jeg fortsatt må betale for hele måneden, dette duger ikke når dere reklamerer om så god kundeservice. I det jeg gjør, er jeg veldig avhengig av å dele internett med mobil hotspot, det er klin umulig med ice net. Jeg har heller ikke råd til å betale for to operatører, selv om det "bare" er ei mnd. Gjerne send meg en mail hvis dere har lyst til å rydde opp i dette, så er sjangsen større for at jeg vurderer ice net på et senere tidspunkt, eller anbefaler dere. Takk..
Hei, Petter Det er beklagelig å lese at du opplever problemer med dekningen vår. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har vært kunde hos ice.net bare for 2 uker. Veldig dårlig service og ikke så bra dekning. Aldri igjen...
Hei Ivan, Dette hørtes ikke ut som en god start på kundeforholdet sitt. Det blir vanskelig å kommentere saken når jeg ikke har noe kjennskap til den. Dersom du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Gjennom mine år har jeg opplevd nesten alle de ulike mobil operatørerene. Jeg kan trygt si at Telenor er den mest overprisede operatøren jeg har hatt. Betalte bokstavelig talt 179 for 500 MB imåneden, helt absurd!! Uansett, nå har jeg tatt meg tid til å undersøke de forskjellige operatørene og det viser seg at Ice.net desidert presterer best! i tillegg var de såpass "snille" at de dobblet mobilsatsning min de tre neste månedene :) Får samtidig en massiv hastighet på over 100 MB i download! I konklusjon er Ice.net den beste operatøren jeg har hatt hit til. Forhåpentligvis, kommer ice net til å opprettholde den fantastiske prestasjonen i nettet. Stort sett er jeg meget fornøyd :)
Hei, Louis Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 21000000. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Aldri velg ice.net. Dårlig service rett og slett!!
Hei Jan, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi skal gjøre at for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig opplevelse. Prøvde å lure moren min til å gå fra det mobilabonnementet hun hadde og gå over til ice net. Da hun ønsket å ringe sin datter for å høre om råd, før hun tenker å melde seg inn så stopper han som selger mobilabonnementet henne, og begynner å snakke om hvorfor hun må ringe datteren sin. Og at hun ikke skal ringe.
Hei, Paula Det er leit å høre at dere har hatt en slik opplevelse. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke denne saken videre. Legg ved følgende informasjon: Navn og telefonnummer. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net