ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service,rimelige abonnement, men dessverre helt uten dekning i enkelte områder
Hei Terje! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, så vi kan se om det er noe å få gjort for deg. Flott å høre at du er fornøyd med pris og service 🙌😊 Mvh Martine ice.no
Med ICE du risikere ikke å fryse uten dekning. 🤣 👍
Hei, Valrie Takk for tilbakemeldingen! Det er en fryd å lese 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Har både mobil og mobilt bredbånd fra Ice. Bruker alltid det mobile bredbåndet når vi er hjemmefra, aldri lokale nettverk på f.eks. hoteller. Mobilabonnementet er jeg fornøyd med, men årets ferie indikerer at det fremdeles er enkelte hull i dekninga rundt omkring.
Hei, Jakob Takk for tilbakemeldingen. Det setter vi pris på! De nærmeste årene skal 3200 basestasjoner oppgraderes og rundt 3900 nye basestasjoner skal rulles ut, som mest sannsynlig vil dekke en del hull. Ønsker deg og dine en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
bare posetive ting og veldig fornøid med hjelpen jeg får .
Hei, Hans Er du fornøyd, er vi fornøyd! Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Hadde vert fantastisk hadde de bare klart og fikse problemet med støtte til Apple watch! Så vist du ikke er i Apple sitt økosystem så kan det anbefales på det varmest, vist ikke burde du styre unna!
Hei, Christopher Beklager lang ventetid på eSIM til Apple Watch. Målet er at vi skal ha dette på plass i løpet av første halvår av 2024. Vi vil gjennom nyhetsbrev og digitale kanaler informere alle kunder i god tid før lanseringsdato. Ønsker deg en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Grei dekning, litt dårlig enkelte plasser. God kundeservice og bra selskap.
Hei Steinar! Tusen takk for din tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å høre om det er noe vi kan få gjort angående dekningen 💛
Etter å ha blitt overfakturert kroner 996,- for mye fra ice hvor beløpet kommer fra en underleverandør viser ice ingen aksjon på å rette opp feilen selv om underleverandøren sier de har sendt melding/oppdatering om feilen til ice om dette???
Hei K! Dette høres ikke helt bra ut. Ta gjerne kontakt med oss på nytt på telefon 21 00 00 00 og forklar saken, så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det. 👌😊 Mvh Martine ice.no