ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke la flere forskjellige kundebehandlere ha ansvar for en kunde, uten å rapportere og logge ordentlig. Det er også mye kluss med fakturaer.
Hei, Robin Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke sendt sms hjem fra utlandet.... Fy sutern... Så irriterende!!!
Hei, Ragnhild J Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble overført til Ice i starten av september, og tenkte ikke jeg kom til å merke mye til det. For det første var det en installasjonsfil jeg skulle laste ned når det nye som jeg fikk når sim-kortet ble aktivert. Altså. Instillinger til at mobildata skal fungere. Laste ned fra en nettside Fikk ikke linken før sim-kortet ble aktivert. Jeg var ikke i nærheten noe wifi jeg kunne bruke til å laste det ned, så gikk uten mobildata på tlf til jeg kom hjem sent på kveld. Informasjon om at jeg må aktivere Bank-ID for tlf på nytt kom to dager etter aktivering. Nesten hver gang jeg skal aktivere mobildata på tlf så mister jeg dekning i 1-2 min, helt ubrukelig. Og når jeg først for brukt "4G" kan hastigheten gå ned mot 2 mb/s. I Bergen sentrum. Den ligger en sjelden gang på rundt 70mb/s der den skal være, blant annet når jeg sjekket nå. Ikke mulighet til å dele internett. Skjønner ikke hvorfor, jeg trenger det da jeg jobber på bussen hjem fra jobb og studier. Ble passe frustrert når jeg så det ikke var mulig. Til slutt ligger dekningen som regel på 3-4 prikker (på iPhone), men mest 4 prikker heldigvis. Har ikke opplevd noe lignende før heldigvis.
Hei, Thomas Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk god hjelp via facebook. Syntes dere har bra kundeservice 😃 uansett hva det måtte gjelde ☺ og veldig bra dekning uansett hvor man er. Deres reklame på TV stemmer godt overens enn visse andre mobilabonnementer.
Hei, Ann K. L Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Eg meiner abonnementpris er bra og min erfaring med kundeservice er kjempebra! Rask og hyggelig svar på facebook der. Kjempefornøgd!
Hei, Therese Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med servicen du har fått! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig rask og god kundeservice på messenger! Kjekt at man kan send en melding å få svar når man har tid til å lese, deretter fortsette samtalen selv om det går gått litt tid.
Hei, Karina K Tusen takk for en hyggelig omtale, Karina! det er godt å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Men kjapp og hyggelig respons pr Facebook, ordnet seg greit med uthenting av nytt SIM på 7/11.
Hei, Per-Jan Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du problemet du hadde med SIM-kortet løste seg smidig. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net