ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lover god dekning overalt tilnærma Telenor dening med sitt eget ice+. Det stemmer ikkje her på vestlandet vertfal. Billig men missfornøgd med dekning.
Hei, Silje Så leit at du opplever dårlig ice+ dekning. Om dekningskartet tilsier at det skal være god dekning der du bor, men du opplever at det er dårlig, send gjerne en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt dette. Du kan se dekningskartet her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Ønsker deg en god dag.
Dette svindel-selskapet anbefaler jeg ikke noen. Den korte versjonen er slik; Det ringer en hyggelig selger som klarer å overbevise en telia kunde ved å tilby en langt lavere pris med et godt innhold. Det jeg der i mot ikke viste var at ved å sette mitt privatabb mitt på bedriften så finnes det ikke noe som heter angrerett. Jeg tok kontakt med ice i god tid før det var gått 14 dager å fikk nærmest sjokk når de fortalte meg at i det sekundet jeg takket ja så forsvant viktige rettigheter som vanlig forbruker. Dette fordi jeg taklet ja til å spare en 50 lapp ytterligere i mnd ved å sette på bedrift. Bruddgebyret ble satt til 3.750 kroner i det sekundet jeg takket ja, til og med uten at abb har blitt aktivert enda. På toppen av kaka er det 24 måneder bindingstid. Jeg skal ta den kostnaden med bruddgebyret for dette svindel-selskapet bør verken jeg eller du som leser være kunde hos oss.
Hei, Daniel! Det er leit å høre at du sitter med en slik opplevelse av oss. Det stemmer at det ikke er angrerett på bedrift. Både i samtalen med selger og i kontraktsigneringen skal det komme klart frem at abonnementet gjelder bedrift og ikke privat. Avtalen er heller ikke bindende før kontrakten blir signert. Her ville jeg likevel anbefale deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan ta en nærmere tatt på saken din, og finne ut nøyaktig hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Historikken på mine henvendelser om probleme, ligger hos Ice. Også teknisk support sin kontakt til meg, under oppholdet på Madeira. hvor det ble gjort kjent for meg, at det hadde blitt gjort en feil hos butikken som solgte meg mobilen i 2022, og at simkortet måtte byttes. Teknisk skulle sende nytt simkort, som skulle være i min postkasse før påske. Det kom ikke.
Hei Odd Johannes! Så leit å høre at du ikke har motatt nytt sim kort i tide. Hvis det er slik at du fortsatt ikke har motatt sim kan du gjerne kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så kan vi få fikset en annen løsning for å få skaffet deg simkort raskerere. Beklager dette! Mvh Stine Ice.no
Billig og suverent bra på alle måter. En ting må utheves her; nemlig når Ice kjører kampanjer får også eksisterende kunder kunne velge å bli med.
Hei Christian! Tusen takk for super tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en god påske! Mvh Stine ice.no
Kjempe bra service og billlig. Har d vore noe, så har de alltid hatt god service og vennelige
Hei Geir! Så flott å høre, vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Ønsker deg en god påske! Mvh Stine Ice.no
Greie mobilabb og gode tidsbegrenset tilbud på mobilabb.Ved kjøp av mobil så burde det være inkludert med i mobilabb og ikke at man må betale utenom,sånn som Telia har.Mye misvisende info ang hastighet på 5G der det er utbygd, ikke akkurat så mange steder enda. Det blir nok endel år til før jeg vurderer Ice igjen pga dekning(selvom de sier at det skal gå over til Telia sitt nett noe det ikke alltid gjør) Og at de ikke kan gi noe fornuftig svar ang dekning på 5G.Hastighet som tilbyes idag er for dårlig.
Hei Jan T! Slik som det er nå vil 5G hastigheter variere etter lokale forhold på lik linje med 4G. Utbygningen foregår enda, men 5G kan bli 50-100 ganger raskere! ice kan snart tilby over 2 Gbps til sine kunder via 5G. Det stemmer at vi også bruker Telia og at det da skal automatisk gå over til Telia om vår egen dekning ikke strekker til, så leit å høre at du har opplevd at dette ikke skjer. Da kan det være noe med innstillingene. Mvh Stine Ice.no
Greie mobilabb og mange gode tidsbegrenset mobilabb tilbud.Men nettet er tregt hakker stadig hvis ser film på Netflix.Får aldri svar fra kundeservice på hvilken hastighet man kan forvente i 5G nettet.5G nettet ice er for dårlig utbygd ennå.Må nok vente noen år før man kan evnt vurdere å gå til ice igjen.
Hei Iceman Slik som det er nå vil 5G hastigheter variere etter lokale forhold på lik linje med 4G. Utbygningen foregår enda, men 5G kan bli 50-100 ganger raskere! ice kan snart tilby over 2 Gbps til sine kunder via 5G. Mvh Stine Ice.no