ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greie mobilabb og gode tidsbegrenset tilbud på mobilabb.Ved kjøp av mobil så burde det være inkludert med i mobilabb og ikke at man må betale utenom,sånn som Telia har.Mye misvisende info ang hastighet på 5G der det er utbygd, ikke akkurat så mange steder enda. Det blir nok endel år til før jeg vurderer Ice igjen pga dekning(selvom de sier at det skal gå over til Telia sitt nett noe det ikke alltid gjør) Og at de ikke kan gi noe fornuftig svar ang dekning på 5G.Hastighet som tilbyes idag er for dårlig.
Hei Jan T! Slik som det er nå vil 5G hastigheter variere etter lokale forhold på lik linje med 4G. Utbygningen foregår enda, men 5G kan bli 50-100 ganger raskere! ice kan snart tilby over 2 Gbps til sine kunder via 5G. Det stemmer at vi også bruker Telia og at det da skal automatisk gå over til Telia om vår egen dekning ikke strekker til, så leit å høre at du har opplevd at dette ikke skjer. Da kan det være noe med innstillingene. Mvh Stine Ice.no
Greie mobilabb og mange gode tidsbegrenset mobilabb tilbud.Men nettet er tregt hakker stadig hvis ser film på Netflix.Får aldri svar fra kundeservice på hvilken hastighet man kan forvente i 5G nettet.5G nettet ice er for dårlig utbygd ennå.Må nok vente noen år før man kan evnt vurdere å gå til ice igjen.
Hei Iceman Slik som det er nå vil 5G hastigheter variere etter lokale forhold på lik linje med 4G. Utbygningen foregår enda, men 5G kan bli 50-100 ganger raskere! ice kan snart tilby over 2 Gbps til sine kunder via 5G. Mvh Stine Ice.no
I 9 måneder har ice sendt regninger etter endt abonnement da jeg byttet over til Telia etter fylt 18 år. I starten så tok jeg kontakt da jeg fikk regninger, og de beklagde og jeg skulle bare se bort fra den regningen. Senere viser de til at min mor har fått inkasso og sperra alle 3 telefonene til familien. Da jeg bytter telefonoperatør før de som sagt automatisk oppsigelse, og tillegg til at jeg har ringt flere ganger. Nå er det nok og det blir forliksråd og sak pga de stopper aldri!
Hei Sara! Dette høres ikke rett ut. Anbefaler deg at du sender oss en e-post på [email protected] så vi kan få undersøkt dette. Mvh stine Ice.no
Byttet etter overtaling abonemang fra one call til ice. Byttet skulle tre i kraft idag kl 18:00. Sim kortet jeg mottok i post fungerer ikke, er for tiden uten operativ telefon linje. Totalt ubrukelig og ett skikkelig dårlig første inntrykk. Angrer stort på byttet og om mulig ville jeg betalt 4 ganger månedsbeløp til onecall for og sluppet unna den møkkagreia her.
Hei, Kjetil Dette er veldig uheldig! 😞 Jeg håper du kom i kontakt med oss enten på chat eller mail, slik at vi fikk løst dette! Hvis du ikke har vært i kontakt med oss enda, send oss gjerne en mail til [email protected] med oppsummering av saken. Mvh. Rebekka ice.no
Løfte om overgang til Telia ved dårlig dekning holder ikke
Hei, Bjørn Hos ice bruker vi vårt eget nettverk, i tillegg til Telia sitt. Vi bygger stadig ut nettverket vårt, og har nå en estimert befolkningsdekning på 99,6%. Vi jobber også med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker. Dekningskartet vårt er tilgjengelig via hjemmesiden vår, og jeg legger ved en link til deg: https://www.ice.no/dekning/kart/. Sliter du med dekning i et område der det i følge dekningskartet skal være god dekning, kontakt oss gjerne på [email protected] så skal vi selvfølgelig undersøke dette! Mvh Jonas ice.no
God kundeservice og rabatter. Kan anbefales. Har vært kunde i fra de startet.
Hei, Henning Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh. Anne ice.no
I love this. I don't think I want to ewer change anything
Hi, Liv Thank you for a lovely statement. We highly appreciate this! Mvh. Anne ice.no