ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg skal bruke 4g så skrur 4gen seg på i en liten stund men så blir den skrudd av også står det at jeg har Gprs og får jeg ikke noe 4g pluss at jeg har ikke dekning på de plassene alle andre har lengere. Jeg har prøvd på å søke opp om hvordan man fikser det men det ser ikke ut som det er mye jeg kan gjøre. Jeg har kunn fått bruke 50 Mb ut av de 2 GB jeg har denne månen.
Hei, Kevin Oi, slik skal det selvfølgelig ikke være! Her ser det ut som at det kan være noen endringer som må gjøres i innstillingene for mobildata. Her har du link til hvordan innstillingene skal være: https://www.ice.no/kundeservice/mobiloppsett/mobildata-og-internettinnstillinger/ Om du ønsker at vi hjelper deg med det kan du sende oss en e-post på [email protected] med navn, nummer, hvilken type telefon du har og en liten oppsummering av hva problemet er. Da hjelper vi deg mer enn gjerne for å få 4G til å fungere igjen! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no
Komplisert og ordne opp i diverse som må endres de flere ganger har fått besked om uten å endre.
Hei, David Beklager så mye for at du opplever ditt kundeforhold komplisert. Det skal selvfølgelig holde å gi beskjed om endring en gang. Håper alt er riktig nå hvertfall. Om det fortsatt er noe som må endres ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] med navn, nummer og hva som eventuelt skal endres. Da skal vi få ordnet det for deg! Ønsker deg en fin dag og et godt nytt år! :-) Mvh Charlotte ice.no
Vær obs på at ice krever månedsavgift også for perioden fram til månedsslutt etter portering og opphør av mobilabonnement og dekning fra ice. Det er griskt. Kontaktet kundeservice, de fatstholdt at ice har rett til dette (de pådro ikke at det var et rimelig krav), men hun lovte slette avgiften for tiden etter at nummeret er portert. Likevel kom det purring med trussel om gebyr, godt over en uke etter at jeg ringte. Må altså høre nok en gang med dem, eller betale sure penger.
Hei, Jon Det stemmer at oppsigelsetiden er ut inneværende måned uavhengig om du sier opp eller bytter operatør den første eller siste dagen i måneden. Det er i henhold til våre abonnementsvilkår, https://www.ice.no/vilkaar/ Vi anbefaler derfor at man tar kontakt med oss mot utgangen av måneden ved oppsigelse, eller ber ny operatør flytte nummeret til den siste dagen i måneden. Dersom det har vært noe misforståelse rundt dette da du har vært i kontakt med oss, vil jeg at du gir meg beskjed slik at jeg kan få sjekket opp i dette. Send meg da en e-post til [email protected] med navnet og nummeret ditt, gjerne fakturanummeret i tillegg. Ønsker deg en fin dag og en fredelig romjul 🎅 Julehilsen fra Tina, ice.no
Elendig dekning.Er umulig å stole på dekningen. Varierer enormt.Må ut i det fri for å kunne føre en samtale. Latterlig i 2021.
Hei, Jan Det er leit å høre at du opplever dekningen som så ustabil. Vennligst send en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret det gjelder, så skal jeg sjekke hvordan dekningen er i området ditt, og eventuelt undersøke om det kan være noe annet feil. Mvh Jonas ice.no
Ice har et veldig bra tilleggstjeneste der du kan få 1000GB for 100kr så lenge du er på deres nett. Det er veldig sjeldent at jeg har vær i et området som ikke Ice dekker. Har aldri hatt problemer med for lite data etter jeg byttet til dem. Skal jeg være litt pirkete så får du ikke mer en 10Mbit/s i fart på Ice sitt nett.
Hei, Jonas Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med oss! Jeg håper selvfølgelig det fortsetter slik. =) Mvh Jonas ice.no
Er avhengig av å bruke Wi-Fi tale, men opplever at det hakker/lager så mye at det i praksis er ubrukelig. Vurderer å bytte til annen operatør. Har vært i kontakt med ICE som har sagt at en server har problemer… har vart i 2 måneder nå…har ICE VPN problemer eller problemer med kapasiteten? (Har Samsung telefon med wifi anrop slått på.)
Hei, Det er leit å høre at du har problemer med Wi-Fi tale på telefonen din. Om du ønsker, vil jeg gjerne se nærmere på dette for deg. I så fall, vennligst send en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt. Minner om at ice ikke har støtte for WiFi tale på alle modeller. Ved å trykke på linken nedenfor kan du se alle telefonmodeller med støtte for Wi-Fi tale hos ice. https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Jonas ice.no
ICE er generell gode på priser også på telefoner, men pass på at du har pletfri 100% god kredittvurdering og minst 5 million inntekt i året fordi ICE har super strenge kredittvurderinger jeg har aldri sett måten på, hvorfor er det nødvendig spør du? Hvis du skal kjøpe telefon på månedsbetaling med abonnement så er det nødvendig, men for oss som tjener mindre en 5 million i året så trur jeg man må bare kjøpe telefon på fast pris og da er det billigere plasser og sjekke. Det andre er også dekning på ICE sitt nettverk i nord-Norge og Finnmark er elendig, det er forsåvidt Telia også men ICE har ekstremt dårlig dekning spesielt i enkelte fjorder og fjell områder hvor nettet som oftest detter det ned til basic som er ubrukelig til det meste. Det er kanskje ikke ICE sitt problem ettersom Nord har liten befolkning og liten prioritet til og bygge ut, men det er irriterende og betale samme pris og få nedgradert erfaring i motsetning til Telenor kunder. Det er også meningsløst og ordne telefon på nedbetaling eller månedsbetaling via ICE hvis kredittvurderingene deres er urealistiske at man må kjøpe telefon rett ut, da kan man like gjerne sjekke Prisjakt og finne bedre tilbud.
Hei, Steffan Det stemmer at vi har gode priser på både abonnement og telefoner ☎️ Jeg har forståelse for at du syns kredittvurderingen vår kan være i det strengeste laget. Årsaken er todelt: 1. Vi ønsker ikke å bidra til at kundene våre får mer enn gjeld enn de klarer og håndtere. 2. Vi er også nødt til å være sikker på at de kredittavtalene som inngås gjøres basert på en kredittscore-modell som sikrer inntekt for oss og samarbeidspartnerne vi bruker for salg av mobiltelefontelefon. Det finnes veldig mange forskjellige kredittscore-modeller der ute og vi kunne ha valgt en mildere sjekk, men når en vanlig smarttelefon i dag koster et sted mellom 5 og 15 tusen kroner, har vi gått for den modellen vi har i dag, slik at vi kan få en god nok sikkerhet for at pengene kommer inn. Håper dette ga deg en dypere forståelse på hvorfor vi har valgt som vi har gjort Angående dekningen så jobber vi stadig med å bygge ut vårt nettverk, og forhåpentligvis vil vi bygge ut i området ditt. Du finner mer informasjon om våre utbygningsplaner på nettsiden vår: https://www.ice.no/dekning Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no