ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er avhengig av å bruke Wi-Fi tale, men opplever at det hakker/lager så mye at det i praksis er ubrukelig. Vurderer å bytte til annen operatør. Har vært i kontakt med ICE som har sagt at en server har problemer… har vart i 2 måneder nå…har ICE VPN problemer eller problemer med kapasiteten? (Har Samsung telefon med wifi anrop slått på.)
Hei, Det er leit å høre at du har problemer med Wi-Fi tale på telefonen din. Om du ønsker, vil jeg gjerne se nærmere på dette for deg. I så fall, vennligst send en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og navnet ditt. Minner om at ice ikke har støtte for WiFi tale på alle modeller. Ved å trykke på linken nedenfor kan du se alle telefonmodeller med støtte for Wi-Fi tale hos ice. https://www.ice.no/produkt/wifi-tale/ Mvh Jonas ice.no
ICE er generell gode på priser også på telefoner, men pass på at du har pletfri 100% god kredittvurdering og minst 5 million inntekt i året fordi ICE har super strenge kredittvurderinger jeg har aldri sett måten på, hvorfor er det nødvendig spør du? Hvis du skal kjøpe telefon på månedsbetaling med abonnement så er det nødvendig, men for oss som tjener mindre en 5 million i året så trur jeg man må bare kjøpe telefon på fast pris og da er det billigere plasser og sjekke. Det andre er også dekning på ICE sitt nettverk i nord-Norge og Finnmark er elendig, det er forsåvidt Telia også men ICE har ekstremt dårlig dekning spesielt i enkelte fjorder og fjell områder hvor nettet som oftest detter det ned til basic som er ubrukelig til det meste. Det er kanskje ikke ICE sitt problem ettersom Nord har liten befolkning og liten prioritet til og bygge ut, men det er irriterende og betale samme pris og få nedgradert erfaring i motsetning til Telenor kunder. Det er også meningsløst og ordne telefon på nedbetaling eller månedsbetaling via ICE hvis kredittvurderingene deres er urealistiske at man må kjøpe telefon rett ut, da kan man like gjerne sjekke Prisjakt og finne bedre tilbud.
Hei, Steffan Det stemmer at vi har gode priser på både abonnement og telefoner ☎️ Jeg har forståelse for at du syns kredittvurderingen vår kan være i det strengeste laget. Årsaken er todelt: 1. Vi ønsker ikke å bidra til at kundene våre får mer enn gjeld enn de klarer og håndtere. 2. Vi er også nødt til å være sikker på at de kredittavtalene som inngås gjøres basert på en kredittscore-modell som sikrer inntekt for oss og samarbeidspartnerne vi bruker for salg av mobiltelefontelefon. Det finnes veldig mange forskjellige kredittscore-modeller der ute og vi kunne ha valgt en mildere sjekk, men når en vanlig smarttelefon i dag koster et sted mellom 5 og 15 tusen kroner, har vi gått for den modellen vi har i dag, slik at vi kan få en god nok sikkerhet for at pengene kommer inn. Håper dette ga deg en dypere forståelse på hvorfor vi har valgt som vi har gjort Angående dekningen så jobber vi stadig med å bygge ut vårt nettverk, og forhåpentligvis vil vi bygge ut i området ditt. Du finner mer informasjon om våre utbygningsplaner på nettsiden vår: https://www.ice.no/dekning Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Har aldri opplevd å ha dårligere dekning enn venner som har nett fra Telia eller Telenor, har derimot opplevd på danskebåten at jeg har hatt fastlandsdekning 15-20 min lengre enn de andre💪 i tillegg en mobilregning som er 20-50% billigere på tross av samme aller mer GB mengde
Hei, Emil Så godt å høre at du er så fornøyd med våre tjenester 🥳 Per i dag har vi 99,6% befolkningsdekning, og bygger stadig ut. Når mobilregningen i tillegg er billigere og du har mer mobildata enn tidligere så kan man ikke bli annet enn fornøyd, tenker jeg! Jeg ser fram til et langt og godt kundeforhold med deg 🥰 Med vennlig hilsen Stine ice.no
Har før vært skeptisk til ICE sin dekning, men den er gjort dugelig til skamme. Hele familien har ICE og jeg har et super 30 abo til 299/mnd, mens 2 stk har super 10 til 249/mnd og lille trille har en gb data til 50 spenn. Det geniale med ICE, er at jeg kan gifte rolloverdataene mine, slik at resten av banden nyter godt av mint dataoverskudd. Utover det har ICE en nydelig app og en kundeservice som fungerer som kundeservice skal!
Hei, Karl Jeg elsker slike tilbakemeldinger! Våre abonnement passer alle aldersgrupper, så det er supert å høre at hele familien benytter seg av våre tjenester 😃 Rollover deling er helt genialt i de tilfellene du har litt til overs og noen andre kunne trengt litt ekstra. Jeg ønsker deg en flott dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no
Ice pluss 12gb abo til 299 pr mnd. Fungert uten feil siden oppstart. Oppgradert til 15 gb uten pris justering i november. Veldig fornøyd. Har bare positivt å si om kundeservice.
Hei, Harald Dette var trivelig lesning 😁 Håper det fortsetter slik fremover også! Ønsker deg en god helg og en fin førjulstid 🎅 Mvh Tina ice.no
Meget god service, får alltid hjelp av kundeservice om noen problem oppstår.
Hei, Kjell Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! 😁 Godt å høre at du alltid får hjelpen du trenger om du skulle behøve den! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no Ønsker deg
kundeservice normalt God-det irriterende er å sitte å vente på svar fra kundeservice -ikke alltid du får tilbud om callback..
Hei, Reid I perioder med masse kø må vi i enkelte tilfeller stoppe muligheten for Callback, slik at vi ikke ringer opp våre kunder lenge etter stengetid. Jeg forstår naturligvis at dette kan være leit for deg som står i kø, men vit at vi ser deg - og at vi gjør alt vi kan for å svare alle våre kunder så fort som mulig :-) Vi kan også kontaktes på chat eller e-post dersom det ikke haster. Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no