ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjørte fra Kristiansand til Flekkefjord E39, mistet samtaler 4 gange på denne tur ☹️
Hei Lars! Dette hørtes ikke bra og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det skal være. Håper du tok kontakt med kundeservice , så de fikk hjulpet deg. Hvis ikke kan du sende en mail til [email protected] med en liten forklaring av din sak, så skal vi få funnet en løsning. Mvh Stine Ice.no
Etter å ha byttet til ICE bedrift med 5 abonnement med lovnad om god dekning og fri hastighet, sannheten ble noe annet. Stort sett sentralt på østlandet ble samtaler brutt eller var av dårlig kvalitet, og fri datatrafikk gjaldt kun på ICE+ nett og det var jo sjelden at vi kom på det. Enden på visa ble at vi byttet leverandør og da kom kjeltring strekene til ICE frem. Vi var klar over at det var et brudd gebyr på 3 000,. eks.mva pr. abonnement, og det var ordnet med slik at ny operatør skulle dekke dette (dette er stort sett standard i bedriftsmarkedet). Det var da ICE tryllet opp av hatten at de også hadde utkjøps avtale pr. abonnement og dette kostet også 3 000,- eks.mva pr. abonnement, så ICE krever altså 6 000,- eks.mva pr. abonnement for at man bytter bort dårlig dekning og elendig kundeservice. Så vær obs på at ICE har brudd gebyr + utkjøps avtale på sine bedrifts abonnement, og skulle du være uheldig å inngå en avtale er du egentlig låst til de i 36 mnd. Så jeg anbefaler ikke ICE til noen kunder ever.
Hei Bjørn! Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no
Jeg fikk idag faktura fra ICE på 149:-kr og den 2-5-2022 inngikk jeg en 1års avtale der jeg skulle betale 119;-kr dette synes jeg er useriøst og kan ikke godta. I den avtalen skulle jeg få 1GB data og fri ringetid og sms.
Hei Laurits. Dette hørtes rart ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no
Det er Hyggelig kundebehandling og kije minst god tilbud. Folk man kan stole på.
Hei Iwona! Tusen takk for en flott tilbakemelding😍 God sommer! Mvh Stine Ice.no
Har stort sett god nok dekning der jeg bor og ferdes på land og sjø, men det kan se ut som om de sliter med datakapasiteten i det mobile bredbåndet i enkelte områder, selv i tett befolkede områder og i helgene spesielt. Det mest positive er at kundeservice har forbedret seg kraftig siden de startet opp, men har fremdeles en god del forbedringspotensiale. Og det skal være svært så dårlig dekning før de switcher over til Telia som de samarbeider med. Derav kun 3 stjerner.
Hei Svein. Så flott å høre at du syntes at vår kundeservice har blitt til det bedre, vi jobber hver eneste dag med å utvikle oss som kundebehandlere og det samme gjelder vår dekning. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Har blitt dårligere dekning i det siste, vet ikke hva som har skjedd med nettet
Hei Kjellos. Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no
De påstår at de har god dekning der folk ferdes, mulig det er få som tar hurtigruten. Har hatt dårlig dekning på store deler av turen, selv når vi lå til kai. Er dårlig dekning hjemme også men de siste dagene har det vært ekstremt dårlig dekning, innimellom har det også vært null dekning.0/10 will not recommend
Hei Anja. Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss gjerne en mail på [email protected] med navn , telfonnummer og en liten oppsummering av ditt problem så kan vi ta en titt på dette. Mvh Stine Ice.no