ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt dårligere dekning i det siste, vet ikke hva som har skjedd med nettet
Hei Kjellos. Dette hørtes ikke bra ut. Send oss gjerne en mail til [email protected] med navn, telefonnummer og en liten beskrivelse av ditt problem, så tar vi mer enn gjerne en titt på dette. Mvh Stine Ice.no
De påstår at de har god dekning der folk ferdes, mulig det er få som tar hurtigruten. Har hatt dårlig dekning på store deler av turen, selv når vi lå til kai. Er dårlig dekning hjemme også men de siste dagene har det vært ekstremt dårlig dekning, innimellom har det også vært null dekning.0/10 will not recommend
Hei Anja. Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss gjerne en mail på [email protected] med navn , telfonnummer og en liten oppsummering av ditt problem så kan vi ta en titt på dette. Mvh Stine Ice.no
Har et enkeltmannsforetak og ble lokket over til bedriftsabonnement med lovnader om reduserte kostnader. Alle prise ble konsekvent gitt uten moms, selv da jeg ba om å få det med for å lettere kunne sammenligne med andre. Bruddgebyr ble nevnt, men ble lovet dyrt og hellig at dette ikke var et problem så lenge jeg fortsatte med bedriftsabonnement hos neste operatør. - Direkte LØGN! Det er ofte slik, men absolutt ingen garanti. Takket nei til å fornye bindetid, men selger ringte opp flere ganger og ga konsekvent feil opplysninger! Kundeservice kalte det "beklagelig" at jeg ikke fikk hele bildet av selger og at de ikke kunne gjøre noe. STYR UNNA ICE!
Hei Paul. Jeg beklager at du fikk en slik opplevelse med oss, det er ikke slik vi ønsker at ting skal være. Send oss gjerne en e-post med navn, telefon nummer og en oppsummering av saken til [email protected]. Mvh Stine Ice.no
Bruddgebyr på 5000 kr med liten skrift Dekning som ikke er god nokk Ikke fornøyd med Kundeservice
Hei, Andreas Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende meg en e-post til [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Da kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ønsker deg uansett en fin dag og god sommer. Mvh Charlotte ice.no
Har normalt god Ice pluss dekning på begge hytter, så jeg kan streame TV. Data Sim, rollover og overføring av data til kona er også vesentlige funksjoner. Super kundeservice.
Hei, Jan Så godt å høre at det fungerer så bra for deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🤩 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Funker som bare juling.Vært på tur med venner som har Telenor, som motvillig innrømmer at de ikke har dekning 😎Billig også, ingen konkurrerer i pris. VELDIG FORNØYD
Hei, Ståle S Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette varmer hjertet vårt 🥰 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Snakket med selger som var kjempe ivrig på å selge, fikk frem en god avtale. Men ble lovet at overføring til Ice skulle gå helt smertefritt, siden jeg er avhengig av mobil til en hver tid. Fikk ikke sim-kort innen overflytting. Fikk beskjed med service at det bare er å stikke innom 7eleven eller narvesen. Sikkert flott det, for dem som bor i byen...
Hei, Joakim Så dumt at ikke SIM-kortet kom frem i tide. Forstår frustrasjonen din dersom du bor et stykke utenfor byen. Her burde vi ha forskjøvet overføringen av nummeret ditt og sendt deg et nytt SIM-kort per post. SIM-kortet sendes som A-post og vi har derfor ingen mulighet til å kunne spore dette. Det kan ha forsvunnet i postgangen, dessverre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] dersom det er noe annet jeg kan bistå med. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no