ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning hjemme. Må av og til gå rundt i huset for å kunne bruke telefonen
Hei, Berit! Det er veldig leit at dekningen hos deg er dårlig. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Her finner du link til dekningskartet vårt, slik at du kan se hvor vi har dekning i Norge: https://www.ice.no/dekning/kart/ Håper vi hører fra deg 😊 Mvh. Julie ice.no
Har aldri måttet restarte mobilen så ofte som nå etter at jeg byttet til ice. Plutselig har jeg ikke lenger mobilnett og må restarte mobil for å få det tilbake. Samme gjelder når jeg skal ringe ut eller andre inn. Nå igjen skjedde det, det var ikke mulig å ringe ut, ei heller å motta samtaler. Måtte derfor restarte mobilen IGJEN. Har kommet ut av tellingen på hvor ofte jeg har gjort dette de siste 6 månedene. Har ice via jobben, så kommer derfor ikke ut av avtalen. Flere på jobben har samme opplevelser som meg etter at vi byttet fra Telenor til ice, så man kan ikke skylde på at det er telefonen det er noe galt med.
Hei Dette var leit å høre. Vi får dessverre ikke gjort feilsøk her, men send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Får bestandig god hjelp.Kort ventetid når jeg ringer. Hyggelige telefonopperatører.
Hei, Svein Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 God sommer til deg og dine! Mvh Rebekka ice.no
Ble lurt angående månedsbetaling, da kjøpte jeg mobiltelefon fra selskapet.
Hei, Rasa Dette høres ikke bra ut. Send oss en henvendelse til [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Bor midt i Oslo sentrum, så har alltid full dekning, men tar årlige roadtrips og opplever ikke problemer med dekning. Får god oversikt over bruk og føler jeg får god verdi for pengene. Har ikke noe negativt å si
Hei, Daniel Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Elendig dekning. Har bedriftsabonnement. Mange som har prøvd å ringe meg ang bestillinger, men kommer direkte til tlf svar. SMS meldinger kommer flere timer etter de er sendt til meg. Skiftet operatør, og fikk brudd gebyr på hele 6000 kr. pr. tlfnr. Unormal lang bindingstid (4 År !!!) En skal forvente at en vare virker, når man betaler for dette
Hei, Judas Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. :) Mvh. Anne ice.no
fungerer veldig bra med telefonen og parabolen på hytta
Hei, Svein Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. :D Mvh. Anne ice.no