ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har et abonnement som er gunstig på den måten at jeg kan aktivere data frihet om jeg trenger mye mobildata. Det som ikke er så bra er ustabilitet. Opplever til stadighet samtalebrudd selv om signalstyrken i utgangspunktet er bra. Har et data sim-kort som sitter i en 4g router. Har samme problemet her. Opplever stadige dropouts selv om signalstyrken er bra. En ting til: Det går forferdelig tregt med 5g utbyggingen til Ice.
Hei Peder! Så leit å høre at du har problemer med dekningen vår. Jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter så vi kan få undersøkt dette for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice priser seg godt og der hvor man er tilkoblet Ice-nettet så er det veldig bra dekning og hastighet. Og det skal sies at dette er tilfelle 90% av tiden. Vår husholdning bytter nå til annen leverandør fordi Ice ikke leverer god nok dekning på en nyanskaffet hytte, dessverre. Men før vi bytter så fortjener de en god omtale her, følte vi :).
Hei Simen! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding! 💛 Utrolig synd at vi ikke leverer god nok dekning på hytten deres og krysser fingrene for at dekningen vår bygges ut der i fremtiden, slik at dere kanskje ønsker å komme tilbake til ice! 😊 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
I august -23 mottok jeg en faktura for bruk av mobil i 2019(!) Jeg kontaktet Kundeservice og de sa at jeg skulle slippe å betale. Dette var visstnok èn av flere feilsendte faktura, som var blitt sendt ut til tidligere kunder(!) Ingen beklagelse. Under samtalen kom det også fram at det ikke var gjort noe som helst forsøk på å kontakte meg på verken tlf. eller mail, for å informere meg om denne feilen.(!) Dette synes jeg er svært dårlig gjort overfor tidligere kunder, der noen av oss gjerne bare handler i god tro og vil betale, uten å stille spørsmål. For Ice betyr jo bare dette flere penger i kassa, -altså èn god grunn for Ice til å ikke bry seg om å rette opp i dette..
Hei Jorunn! Det skjedde dessverre en feil i vårt system som gjorde at flere av våre kunder ble fakturert for forbruk i 2019. Vi har en egen avdelig som har jobbet med å kreditere alle fakturaene det gjelder. Det er selvfølgelig ikke rett at du ikke skal få en beklagelse for dette for dette er en feil som har skjedd hos oss. Jeg ønsker derfor påvegne av ice å beklage både for din faktura som var feil, men også for at du ikke fikk noen beklagelse når du kontaktet oss. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Er veldig fornøyd ikke noe å klage på, bare positive tilbakemeldinger fra meg
Hei Eva K.V! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Jeg har vært kunde hos ICE i to år, og det har vært en god opplevelse. Appen for å ha oversikt over abonnementet er enkel og oversiktlig. Har også opplevd god dekning på de fleste steder. Svært fornøyd :-D
Hei Bb! Så flott å høre at du har vært fornøyd igjennom din tid som kunde hos oss, dette gjør oss veldige glade! Ønsker deg en super dag! Mvh Stine Ice.no
Elske billige regninger og dekningen er bra. Digge alt med ice.
Hei Ingrid Ø.R! Tusen takk for en super tilbakemelding, dette gjør oss veldige glade :D Ønsker deg en flott dag! Mvh Stine Ice.no
Kan ikke dele mobildata med en som har dem minsta barnepakka. Dårlig dekning mange steder her vi bor.
Hei Jane! Det stemmer at du desverre ikke får gitt bort data til de med ice junior abonnement, de må minimum ha et ice ung 3GB eller mer for at dette skal være mulig. Så leit å høre at du oppelver dekningsproblemer, jeg vil anbefale deg å kontakte vårt kundesenter på 21 00 00 00, så de kan undersøke saken for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no