ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stor nedgradering fra tidligere Vipps med telenordekning. Sliter ofte med dårlig dekning, selv i sentrale områder (Oslo) på Iphone 14 pro. Opplever ofte edge på tbanen, som i praksis er ubrukelig. Det samme gjør kona. Virker også som hastigheten er begrenset til omkring 10mbit, som er svært merkbart ved dataintensivt hjemmekontor. Pluss for bra mobilapp og kundeservice, de gangene jeg har måttet ty til det. Også god pris overall.
Hei Dette høres ikke bra ut. Vi skal ha bra dekning i Oslo, men det kan være områder som er dårligere på grunn av lokale forhold. Pass på at du har dataroaming aktivert til en hver tid. Kundene våre har også tilgang til Telia sitt nettverk, så vi anbefaler at dataroaming er aktivert for at telefonen skal kunne veksle enkelt mellom nettverkene. Opplever du store problemer, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss. Da kan det være driftsfeil som vi ennå ikke har kartlagt, og da er tilbakemeldinger fra dere kunder gull verdt. I områder med mange brukere, oppdages som oftest feil raskt, men dere kunder er jo på en måte våre agenter i felten. :) Mvh. Anne ice.no
Fungerer utmerket i de traktene jeg ferdes. Mye " valuta "for pengene. Rikelig med data til mitt bruk.
Hei, Joar Takk for tilbakemeldingen! Det er viktig å ha en mobiloperatør man er fornøyd med 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Alltid oversikt og kontroll på bruken av data og telefoni. Alle tiders ice ap på telefonen,
Hei, Harald Takk for tilbakemelding! Det setter vi pris på 😀 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
God dekning, men ikke minst billige. Har brukt ice i mange år.
Hei, Jan Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Ice veldig god kundeservice og di ha veldig lav prise👍👍
Hei, Shant Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Måtte snakke med 4 forskjellige kundeservicemedarbeidere for å få svar på et ganske ekelt spørsmål.
Hei Dette var leit å høre; sånn skal det ikke være. Det er godt å høre at du til slutt fikk svar på spørsmålet ditt, men du skal jo ikke måtte ta kontakt 4 ganger. Jeg håper likevel det ikke har skremt deg fra å ta kontakt med oss igjen hvis det er noe du lurer på. :) Mvh. Anne ice.no
Normal bruk av abonnementet fungerer fint, men ingen vits i datafrihet siden ice+ er ustabilt med resultat at du plutselig har brukt opp den vanlige datakvota di.
Hei Ragnar! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med ice+ nettverket. Vi jobber med å utbedre det hele tiden for å styrke dekningen. Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no