ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med prisene, gigapakkene og at dere har en kjempe god kundeservice. Det jeg syntes er dårlig med Ice er at dekninga er ganske dårlig..
Hei Christina, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og datapakkene våre. Vi jobber ekstremt mye fortiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis vil dekningen bli bedre for deg og mange andre. :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg hadde problemer med å logge meg inn på telefonen og måtte derfor ty til kundeservice på facebook. Jeg fikk svar innen under et minutt og personen å andre siden var veldig hyggelig og behjelpelig. Byttet fra en annen leverandør for ikke lenge siden, og er kjempefornøyd med at jeg byttet til ICE.NET. Anbefales!
Hei Marianne, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det eies ikke skam hos ice.net. Ble skjelt ut av en selger da jeg viste han jeg hos Telenor får mer for pengene.
Hei Micheal, Slik skal det ikke være, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøker dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alt er bra, men det er dårlig dekning. Er fornøyd med stortsett alt.
Fikk fantastisk god hjelp med mobilabonnomentet mitt, fikk en kundebehandler som gjorde alt for å fikse problemet! Tusen takk Ice.net!
Hei Malika B, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Var kunde hos Hello før Ice.net tok over. Etter at ice kom inn så ble det hyling og piping ved innkommende samtaler. Ice skjønner ikke noe av dette. Anbefaler ikke dette og går over til en annen leverandør.
Hei Sigurd, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på problemet du har, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Trengte hjelp og fikk det mye raskere enn jeg har opplevd noen gang hos andre operatører!