ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra, men det er dårlig dekning. Er fornøyd med stortsett alt.
Fikk fantastisk god hjelp med mobilabonnomentet mitt, fikk en kundebehandler som gjorde alt for å fikse problemet! Tusen takk Ice.net!
Hei Malika B, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Var kunde hos Hello før Ice.net tok over. Etter at ice kom inn så ble det hyling og piping ved innkommende samtaler. Ice skjønner ikke noe av dette. Anbefaler ikke dette og går over til en annen leverandør.
Hei Sigurd, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på problemet du har, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Trengte hjelp og fikk det mye raskere enn jeg har opplevd noen gang hos andre operatører!
Det var bra siden jeg ringte på en søndag når tjenestene egentlig ikke er tilgjengelig men jeg fikk hjelp på facebook innen 10 minutter. Ringe minuttene er bra for utlandet men kunne vært en liten pakke for de som bruker for eks 100 minutter per måned og slik. Men ellers bra.
Hei Ifrah, Tusen takk for din omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det er veldig dårlig dekning fra der jeg bor. Passer sikkert for andre men absolutt ikke for meg.
Bra i begynnelsen da jeg tegnet mobilabonnement gjennom BATE. Etterpå justerte de opp og ned mobilabonnementet uten å varsle. De ble konfrontert to ganger og skulle justere det med å gi meg noen hundre kroner. Etter det er ingenting greit. Overstiger beløpene på mobilabonnementet stadig vekk og det skal ikke være mulig. Fakturere er uforståelige da vi ifølge dem har 7 mobilabonnement denne måneden. De trekker fra beløper også. Det varierer fra mnd til mnd. Innimellom er fakturaen ok og ingen overstigning. De må holde det de sier. Låste mobilabonnement må ikke overstige, når det er restriksjoner. ICE må være ryddige og interessert i å beholde gamle kundene og kundene må også få goder. Isteden er de enda ute for sanke nye kunder og følger ikke opp gamle kunder.