ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hytte ved Lomsjøen I Søndre Land kommune. Der er dekningsgraden rimelig dårlig, selv med ekstern antenne. Fornyet abonnementet, og fikk med ny (hvitfarget) ruter, som er best egnet for gode forhold, hvilket det ikke er der og som selger var oppmerksom på. Har ikke kunnet benytte den. Har måttet beholde min gamle (svartfargede) som er best, men som begynner å bli gammel. Hvor lenge vil den holde? Spurte om få få sende den inn mot et bærbar ruter, dette skulle kontakten sjekkke, men jeg etter flere måneder ennå ikke fått tilbakemeldning!!
Hei Bjørn! Så trist å høre at du ikke har dekning med den nye ruteren og at du må fortsette så bruke den gamle. Vanligvis er det 2 år reklamasjons rett på ruteren vår. Jeg vil anbefale deg å tak kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, for å høre status i saken din. Mvh Martine ice.no
Bryter signaler. Dette fører til at telefonsamtaler må gjøres om igjen. Nettlesning virker som hår bra.
Hei Ole! Så trist å høre at du allerede har byttet fra ice og at du har opplevd problemer med signalene😢 Mvh Martine ice.no
Mye data for penger dere er beste i markedet. Prisene deres er konkurransedyktig. Alt i alt er jeg svært fornøyd med dette mobilselskapet. Rask hastighet og gode priser.
Hei, Peyman Takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på 😊 Ha en god sommer! Mvh. Rebekka ice.no
Har ikke hatt problemer. Alt virker bra og kostnadene er ok.
Hei, Ellen Takk for god tilbakemelding! Ha en god sommer 🌞 Mvh. Rebekka ice.no
Møtte en kunderådgiver på chat som jeg opplevde som arrogant og lite ydmyk. Sa fra der og da om min opplevelse av samtalen, men kunderådgivere delte ikke mitt syn på saken. Fornøyd med dekning, men ikke med kundeservice. Byttet til en annen aktør.
Hei Ida! Det er trist å høre at du ikke fikk den kundeservicen vi ønsker å yte og at du allerede har byttet fra ice. Skulle det være interessant å prøve oss igjen håper jeg du får en god opplevelse 💛👌 Mvh Martine ice.no
Ofte Veldig tregt nett ved surfing opplevde det særlig ved Melsomvik
Hei Jonn! Det høres ikke bra ut! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon: 21 00 00 00, eller se vårt dekningskart på ice.no på adressene du befinner deg på. 😊 Mvh Martine ice.no
Vurderer å flytte til annen leverandør , hvis jeg skal fortsatt ha internett fra dere neste år bør prisen ned !!
Hei Øyvind! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, så kan vi få sett på ditt abonnement. Takk for tilbakemeldingen 💛👌 Mvh Martine ice.no