ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med kundeservice. Jeg fikk all hjelpen det jeg trengte.
Hei, Suresh Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Suresh! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har nettopp bytta fra Telenor til Ice.net. Nå har jeg mye ulyder som piping å skraping når jeg står i telefon å snakker med noen. Når jeg ringer dnb kontofon er det skurr å skraping som om lyden er skrud for høyt opp. Dette skjedde ikke før med Telenor. Jeg har samme problem både på vestlandet som på østlandet!
Hei, Dag Jeg finner deg dessverre ikke i systemet med den informasjonen jeg har nå. Send oss en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon slik at vi får undersøkt om det er noe problemer i området ditt. - Fult navn - Telefonnummer Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hyggelige og behjelpelige folk å prate med, har ingen negative erfaringer med Ice. :)
Hei, Radu Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fraråder ICE-nett på det sterkeste. Rent lureri. Snakket med de om mitt behov for nett på båten, både om dekning og begrenset abonnement for seilhalvåret. Ved bestilling på nett ble det et helt års binding. (selvfølgelig alltid kundens feil) Men værst er at jeg testet nettforbindelsen i samtlige havner jeg var i på min fem ukers tur i sørskandinaviske havner, og uthavner, og noen spredte forsøk fra kystnær seiling. Ikke internettoppkobling mulig i noen tilfeller. Testet hjemme på land, så utstyret virker. Satte ruter med antenner så høyt det er mulig i båten. Men akk. Kun i Grenå fikk jeg en kort kontakt med nettet. Ellers totalt ubrukelig. Selv om det viser noe signalkontakt med nett i ruteren er den for dårlig til å kunne etablere internettkontakt, både med PC og mobil. Og signaler kom og gikk like fort som du klarer å blunke. Så herved advart. Samme er formidlet til ICE-net både ved en undersøkelse og ved kundekontakten.
Hei, Øyvind B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig, dårligere, dårligst, aldri kjøpe mer!!! Skam!!! Etter halv avtaleperiode ice.net har redusert hastighet og net fungerer ikke!??
Hei, Radoje V Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet fra pepcall og gjett om jeg har lagt en forskjell. Jeg har abonnenter 1 GB 129 EU og data rollover. Ice.net har ikke over fakturert meg noen gang. Fortsett det gode arbeidet ice.net 👍🏻
Hei, Bulle Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rett og slett bare dårlig og amatørmessig utført fre dems side.