ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet abonnement til Ice, nå setter jeg simkort og den virker ikkr, det står at jeg hzr ikke nettverk...idag er Søndag, deres kundeservice er stengt..ikke bra
Hei, Ilder Det er veldig leit å høre at SIM-kortet ditt ikke har fungert, spesielt på en søndag når kundeservice er steng. Opplever du fortsatt problemer med SIM-kortet ditt så send meg gjerne en e-post til [email protected] med navnet ditt og mobilnummeret ditt, så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg. Mvh Jonas ice.no
Aldri sett meg tilbake etter bytte fra dyre Telenor til Ice og det begynner å bli noen år siden.
Hei Geir Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Takk så mye, både for en kjempefin tilbakemelding og for at du er kunde. Jeg ønsker deg en strålende dag. Mvh Jonas ice.no
Ble oppringt av en selger fra Ice 3 ganger i dag, personen var utydelig og frekk, lo høyt og respektløst flere ganger ila samtalen. Når jeg takket nei til tilbudet hans (som forøvrig bare gjaldt der og da og det var ikke mulig å tenke over det eller undersøke nærmere), begynte han å le høyt på en hånlig måte («så du vil altså IKKE ha et tilbud som er 50% lavere og vil fortsatt betale det du gjør i dag»). Kommer aldri til å bytte til Ice uansett hvor billig det er. Verste reklamen noensinne!
Hei, Karoline Det er leit å høre at du hadde en så negativ opplevelse med en av våre selgere. Jeg ønsker selvfølgelig å beklage for dette. Tilbakemeldingen din er tatt videre, så selgerne våre kan bli mer bevisst på ting som dette. Takk så mye for tilbakemeldingen. Mvh Jonas ice.no
Får regninger på mms bruk i Spania selv om jeg har fri eu (privat abonnement). De sier jeg har vært koblet opp på satellitt(??) forbindelse (med iPhone). Dette er vist nok vanlig på ferger og i fly, men jeg har ikke tatt noen ferge, og har heller ikke brukt mobil i fly (da er den av). Allikavel må jeg krangle med dem på kundeservice for å bli kvitt ekstra utgiftene som ikke skal komme. De siste at jeg skal betale dette!? Dette har nå skjedd to ganger! Helt elendig!
Hei Km Dette var veldig trist å høre. Det er helt korrekt at bruk innenfor EU/EØS er inkludert i abonnementet, og det er derfor fint om du sender meg en e-post til [email protected], og legger ved ditt navn, fødselsdato og telefonnummer. Da kan jeg se nærmere på hva du er belastet for. Avventer din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Ser at mange skriver mye negativt her, men jeg klarer ikke skjønne at folk opplever så mye tull med Ice. Får alltid riktig fakturaer, til riktig e-post, samme tid hver måned. Glemmer man en faktura får man beskjed på sms slik at man allikevel rekker å betale før det tilkommer purregebyr. Trenger man hjelp er det bare å ringe til de og jeg har fått svar ila. kort tid hver gang jeg har kontaktet de. I tillegg er det ingen som ringer og skal få deg til å oppgradere/kjøpe tilleggstjenester. De ringte en gang, en liten stund etter jeg byttet første gang - og da ble jeg spurt om jeg var fornøyd og om det var noe de kunne hjelpe med. Alt bra, så da ringer de ikke mer. I tillegg så er det selvsagt god dekning, bra priser, og billig å oppgradere til ekstra mobildata sammenlignet med andre operatører. Anbefales!
Hei, Daniel Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi har som mål å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, og gi våre kunder den beste dekningen til lavere pris. Om du trenger hjelp eller spørsmål er det bare å kontakte oss, så skal vi deg den beste kundeservicen vi kan. 😁 Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Har brukt ice i noen år ettersom prisen er lav og jeg har slitt økonomisk. Nå som jeg har berde råd bytter jeg gjerne til en plass jeg forhåpentligvis roter litt mindre. Grunnlag for at jeg bytter er at jeg etter flytting hadde litt rot i betalinger, og ringte inn for å sjekke hvilke regninger som var betalt og ikke. Fikk beskjed om at alt var betalt. Tre uker senere fikk jeg purring på noe som ikke var betalt. Ringte inn på nytt og fikk beskjed om at det var min skyld fordi jeg ikke betalte i utgangspunktet, og at regningen måtte betales. TL;DR Jeg har ikke hatt noe problem med abonementet, men de gangene jeg har snakket med kundeservice har jeg fått feil svar og lite hjelp.
Hei, Petter Dette var veldig leit å høre at du ikke har fått rett informasjon de gangene du har tatt kontakt med vår kundeservice. Det stemmer at det er kunden selv som er ansvarlig for at fakturaene blir betalt i henhold til fristen og at kontaktinformasjonen vi har stemmer. Det er likevel synd at du ikke fikk opplyst om at det var noe som vi manglet innbetaling på da du tok kontakt med oss. Dersom det er noe jeg kan gjøre for å rette på dette eller bedre inntrykket så ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med nummeret det gjelder og hele navnet ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice
God kunderservice og ikke noe negativt å si om ICE. Kun positivt.
Hei, Leif Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag :-) Med vennlig hilsen Charlotte ice.no