ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser at mange skriver mye negativt her, men jeg klarer ikke skjønne at folk opplever så mye tull med Ice. Får alltid riktig fakturaer, til riktig e-post, samme tid hver måned. Glemmer man en faktura får man beskjed på sms slik at man allikevel rekker å betale før det tilkommer purregebyr. Trenger man hjelp er det bare å ringe til de og jeg har fått svar ila. kort tid hver gang jeg har kontaktet de. I tillegg er det ingen som ringer og skal få deg til å oppgradere/kjøpe tilleggstjenester. De ringte en gang, en liten stund etter jeg byttet første gang - og da ble jeg spurt om jeg var fornøyd og om det var noe de kunne hjelpe med. Alt bra, så da ringer de ikke mer. I tillegg så er det selvsagt god dekning, bra priser, og billig å oppgradere til ekstra mobildata sammenlignet med andre operatører. Anbefales!
Hei, Daniel Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! 😁 Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss! Vi har som mål å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, og gi våre kunder den beste dekningen til lavere pris. Om du trenger hjelp eller spørsmål er det bare å kontakte oss, så skal vi deg den beste kundeservicen vi kan. 😁 Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Har brukt ice i noen år ettersom prisen er lav og jeg har slitt økonomisk. Nå som jeg har berde råd bytter jeg gjerne til en plass jeg forhåpentligvis roter litt mindre. Grunnlag for at jeg bytter er at jeg etter flytting hadde litt rot i betalinger, og ringte inn for å sjekke hvilke regninger som var betalt og ikke. Fikk beskjed om at alt var betalt. Tre uker senere fikk jeg purring på noe som ikke var betalt. Ringte inn på nytt og fikk beskjed om at det var min skyld fordi jeg ikke betalte i utgangspunktet, og at regningen måtte betales. TL;DR Jeg har ikke hatt noe problem med abonementet, men de gangene jeg har snakket med kundeservice har jeg fått feil svar og lite hjelp.
Hei, Petter Dette var veldig leit å høre at du ikke har fått rett informasjon de gangene du har tatt kontakt med vår kundeservice. Det stemmer at det er kunden selv som er ansvarlig for at fakturaene blir betalt i henhold til fristen og at kontaktinformasjonen vi har stemmer. Det er likevel synd at du ikke fikk opplyst om at det var noe som vi manglet innbetaling på da du tok kontakt med oss. Dersom det er noe jeg kan gjøre for å rette på dette eller bedre inntrykket så ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] med nummeret det gjelder og hele navnet ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice
God kunderservice og ikke noe negativt å si om ICE. Kun positivt.
Hei, Leif Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag :-) Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
For mitt bruk er ice perfekt jeg har uendelig av nett både i Norge og på reise og dekningen skuffer aldri.
Hei, Abdi Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så bra at våre tjenester passer dine behov :-) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Ice er bra på priser men når ikke helt opp på 5g og fremtidige priser og ytelse Telia støtter carriage agregation som betyr mere ytelse per kunde for Telia men ice støtter det ikke og datafrihet 1 tb i måneden er ikke nok for spill nedlasting med kun 10 Mbit så vil anbefale å teste ice men langt kundeforhold kan de ikke håpe på både Telenor og Telia har 4 ganger bedre ytelse mot mobil bredbånd så fjelltur i jutunheimen må du glemme med ice hvis du vil ha mye data.
Hei, Lars Fint å høre at du syns prisene på abonnementene vår er hyggelige 😊 Vi ønsker alltid å bli bedre og din feedback er derfor veldig viktig for oss. ice er stadig under utvikling og vi har et ønske om å bli enda større og bedre. Denne tilbakemeldingen gjør at vi absolutt har en gulerot å strekke oss etter! Takk, Lars og ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
ICE er på ingen måte interessert i kundelojalitet desverre, dårlig kundebehandling.
Hei, Hanna Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundebehandling! Jeg ønsker å hjelpe deg, men trenger litt mer informasjon først. Kan du sende meg en mail på [email protected] med navn, fødselsdato og nummer det gjelder? Samt en liten forklaring på problemet. Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! :) Mvh Stine ice.no
Har bare gode erfaringer med mobiltelefonabonnementet fra Ice!
Hei, Kristian Så hyggelig melding å få! Jeg ønsker deg en fin dag, og håper på et langt kundeforhold med deg :-) Mvh Stine ice.no