ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kunderservice og ikke noe negativt å si om ICE. Kun positivt.
Hei, Leif Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag :-) Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
For mitt bruk er ice perfekt jeg har uendelig av nett både i Norge og på reise og dekningen skuffer aldri.
Hei, Abdi Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så bra at våre tjenester passer dine behov :-) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Charlotte ice.no
Ice er bra på priser men når ikke helt opp på 5g og fremtidige priser og ytelse Telia støtter carriage agregation som betyr mere ytelse per kunde for Telia men ice støtter det ikke og datafrihet 1 tb i måneden er ikke nok for spill nedlasting med kun 10 Mbit så vil anbefale å teste ice men langt kundeforhold kan de ikke håpe på både Telenor og Telia har 4 ganger bedre ytelse mot mobil bredbånd så fjelltur i jutunheimen må du glemme med ice hvis du vil ha mye data.
Hei, Lars Fint å høre at du syns prisene på abonnementene vår er hyggelige 😊 Vi ønsker alltid å bli bedre og din feedback er derfor veldig viktig for oss. ice er stadig under utvikling og vi har et ønske om å bli enda større og bedre. Denne tilbakemeldingen gjør at vi absolutt har en gulerot å strekke oss etter! Takk, Lars og ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
ICE er på ingen måte interessert i kundelojalitet desverre, dårlig kundebehandling.
Hei, Hanna Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundebehandling! Jeg ønsker å hjelpe deg, men trenger litt mer informasjon først. Kan du sende meg en mail på [email protected] med navn, fødselsdato og nummer det gjelder? Samt en liten forklaring på problemet. Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! :) Mvh Stine ice.no
Har bare gode erfaringer med mobiltelefonabonnementet fra Ice!
Hei, Kristian Så hyggelig melding å få! Jeg ønsker deg en fin dag, og håper på et langt kundeforhold med deg :-) Mvh Stine ice.no
Nå har jeg brukt en hel kveld for å sende MMS fra Spania. Jeg gir opp. Enten finner ICE en løsning, hvis ikke blir det ny leverandør. Alle tilgangspunkt er endret, men bare 12 usendte MMSer.
Hei, Gunnar Dette var kjedelig! Fungerer tale, SMS og mobildata som normalt? Jeg vil anbefale deg å påse at du har korrekt oppsett for MMS. Dette finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/data--og-mms-innstillinger/ Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Hastighet fra ICE ligger på 10mb/s når telia router som er ved siden har 40mb/s Stor forskjelen i kvaliteten små forskjellen i prisen
Hei, Lukasz Det beste er å plassere ruteren så høyt så mulig og nærme et vindu for å få best mulig hastighet. Det er selvsagt forskjellige faktorer som kan påvirke hastigheten, og det er: -Avstand til basestasjon -Antall brukere som er koblet opp mot samme basestasjon -Tidspunkt på døgnet -Topografiske forhold (fjell, daler, skog) -Bygningsmasse (stål, betong, skjermet glass) -Har du brukt opp antall gigabyte inkludert i ditt abonnement, blir modemet satt ned i hastighet. Høy trafikk på senderen påvirker også hastigheten fordi mobilt bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Dersom du ønsker at jeg tar en titt på abonnementet ditt kan du sende meg en mail med ditt kundenummer til [email protected] Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no