ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I en lengre periode har jeg gått glipp av innkommende anrop, de kommer ikke opp som ubesvarte anrop, men jeg får melding fra mobilsvar om en talebeskjed. Jeg har også hatt problem med å ringe ut. Tok kontakt med kundeservice som ville sende meg en SMS med tips til ting jeg kunne prøve. Denne SMSen fikk jeg aldri, så kanskje jeg heller ikke får alle SMSer? Var hos Elkjop som ga meg nytt sim-kort, etter dette har jeg fortsatt samme problem. Jeg bytter til Onecall, siden kundeservice ikke evner å på noen måte ta tak i problemet ser jeg ingen grunn til å fortsette feilsøkingen på egenhånd. Det ble mange gode år tross alt, men nok er nok.
Hei Anton Beklager at du har opplevd det slik. Vi ligger i Norgestoppen hva kundeservice angår, men det kan selvfølgelig glippe hos oss også. Beklager nok en gang, og ønsker deg velkommen tilbake. Mvh Geir Ice
Tok kontakt med Ice for å få byttet tlf abonoment fra bedrift til privat. Selger sa han skulle fikse at jeg slapp og betale avbruddsgebyr, null problem. Faktura på 9000,- kom, som jeg ble tvunget av Ice til å betale. Prøvde og få hjelp, men de ga seg en stor F i hele meg. Sannsynligvis den verste opplevelsen ved kjøp jeg har hatt. Snakket med en som sa at etter de ble kjøpt opp, ble de slem. Ikke stol på dem, uansett hva de sier.
Hei Sindre. Beklager opplevelsen du har hatt, men anbefaler deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår, som sikkert hjelper deg. Angående at vi nå er kjøpt opp av Lyse, er det bare en formalitet. Våre abonnement og service er ikke endret. Mvh Geir Ice
I henhold til mitt forbruk er ice meget konkurranse dyktig.
Hei Egil, Så hyggelig at du er fornøyd med ditt abonnement hos ice :) mvh ice
Jeg hadde tidligere Telenor, og var absolutt ikke fornøyd! Byttet til Ice, og har ingen planer om å bytte igjen! Jeg har bare møtt hyggelige og hjelpsomme ansatte, og fått god hjelp med alle problemer! Vil anbefale Ice på det varmeste!👍👍👍
Hei, Vigdis Veldig hyggelig omtale, takk for at du tok deg tid til å fortelle om din positive erfaring. :-) Mvh Mia ice.no
Veldig fornøyd med Priser og service hos Ice og anbefaler andre å prøve Ice
Hei, Liv Takk for hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no
Mitt mobilabonement i ICE er mer stabilt enn mitt wifi fibernett
Hei, Vidar Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt. Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
IKKE BESTILL ICE SIN SMART TALE TJENESTE Jeg bestilte ice sin smart tale tjeneste slik at jeg kan ringe fra PC-en min. I utgangspunktet skal denne fungere på 4 enheter samtidig, men fungerte kunn på 1 enhet (PC). Når de skulle hjelpe meg med å ordne opp i problemet, sa de at de ikke vet hvorfor tjenesten ikke fungere på den andre PC-en min, og nektet å avslutte avtalen (2 år binding...). I tillegg skylder de på selve PC-en selvom den er helt lik den første hvor smart tale funker fint. Jeg trenger jo fortsatt smart tale til de andre PC-ene og, men istedenfor det sitter jeg igjen med en verdiløs avtale, og er nødt til å betale for den hver eneste måned, de neste 1.5 årene, uten å få et skikkelig produkt... Dritt ekkelt og skamløst selskap.
Hei, Michal Leit å høre at dette er erfaringen din. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd så jeg kan heller ikke uttale meg vedrørende dette. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med Kundeservice for å se på en løsning av saken din. Mvh Mia ice.no