ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mitt mobilabonement i ICE er mer stabilt enn mitt wifi fibernett
Hei, Vidar Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt. Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
IKKE BESTILL ICE SIN SMART TALE TJENESTE Jeg bestilte ice sin smart tale tjeneste slik at jeg kan ringe fra PC-en min. I utgangspunktet skal denne fungere på 4 enheter samtidig, men fungerte kunn på 1 enhet (PC). Når de skulle hjelpe meg med å ordne opp i problemet, sa de at de ikke vet hvorfor tjenesten ikke fungere på den andre PC-en min, og nektet å avslutte avtalen (2 år binding...). I tillegg skylder de på selve PC-en selvom den er helt lik den første hvor smart tale funker fint. Jeg trenger jo fortsatt smart tale til de andre PC-ene og, men istedenfor det sitter jeg igjen med en verdiløs avtale, og er nødt til å betale for den hver eneste måned, de neste 1.5 årene, uten å få et skikkelig produkt... Dritt ekkelt og skamløst selskap.
Hei, Michal Leit å høre at dette er erfaringen din. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd så jeg kan heller ikke uttale meg vedrørende dette. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med Kundeservice for å se på en løsning av saken din. Mvh Mia ice.no
Bare positivt og si om ice mobil, aldri opplevd noe å sette finger på verken her hjemme eller i utlandet. Fungert helt optimalt i hele Eu regionen, mens min kone som har fra en annen operatør sliter hver gang vi er i utlandet med dekning. Noe som for meg betyr att men ikke trenger dyre abonnement med med lovnader om 5g med lysets hastighet for den vanlige forbruker! Raskt svart hos kundesenter, jeg slipper å bruke time opp og time med med musikk på øret før jeg får hjelp.Alltid hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Alexander Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Funker bra, + slapp å betale en mnd da det var tull med mobildata i utlandet 1 dag
Hei, Kine Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Øker pris og forsvarer det med å øke datamengde som jeg over hode ikke trenger
Hei, Eyvind Det er leit å høre at den siste endringen av abonnementene våre ikke passet for deg. Vi har full forståelse for at en prisøkning aldri kommer beleilig, men det skjer dessverre fra tid til annen. Denne gangen var det vår tur. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med litt informasjon om ditt kundeforhold, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Telefon blir lagt på.....når folk prøver å ringe meg
Hei, Alseth Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Vi får dessverre ikke hjulpet deg her på åpen vegg, men send oss gjerne en henvendelse med litt informasjon om deg og kundeforholdet ditt til [email protected], så skal vi se hva vi har registrert for deg. Mvh. Anne ice.no
Jeg synes Ice har dårlig kundeservice og tidvis også ganske dårlig dekning.
Hei Henri Beklager at du opplever det slik. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få rettet opp i dette. Mvh Geir Ice