ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Icenet har hyggelig kundeservice men utilfredsstillende infrastruktur. Jeg går nå bort fra dem av flere årsaker: For det første så klarte de aldri å skille mellom bedriftsabonnement og privatabonnement. For det andre mottok jeg aldri faktura på e-post (neida, ICE, den lå ikke i "søppelkurven" i mailboksen heller), med den konsekvens at inkassovarsel som ble sendt en gang i vanlig post dessverre ble oversett av meg, sak ble sendt til inkasso og vipps en dag så var mobilabonnementene mine sperret. Hva med å varsle pr. e-post når jeg som kunde vitterlig har bedt om faktura og annen kommunikasjon pr. e-post. Mao. rom for forbedringer
Hei Paul, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Mener at ICE er det beste abonnementet, har aldri hatt noe særlig problemer med det og dersom det skulle oppstå problemer så får jeg hjelp så å si med en gang fra kundeservicen. Raske tilbakemeldinger, og rett og slett veldig dyktige & hyggelige å snakke med!! :) Anbefaler ICE på det sterkeste!
Hei Thao-Nhi Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Bra dekning der jeg ferdes og prisen er Elles OK. Mangler kundestøtte og at de ringer deg opp igjen når det er travelt.
Hei Gunnar, Takk for din omtale. Vi er takknemlig for din tilbakemelding og tar med ønsket ditt videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Priser er bra, og jeg er glad det er en app! Flott at gode ice-ansatte svarer på messenger. Fortsett med gode priser og tilbud :)
Hei Silje M. M Tusen takk for en hyggelig omtale, Silje! Ha en super fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
For oss som ikke har bruk for noe større nedlasting er det rimeligste abonnement alle tiders...
Dette må ha vært det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, langt i fra hva som ble forespeilet veg innsalg. I tillegg har jeg hatt mer teknisk trøbbel med dere på et halvt år enn jeg har hatt tilsammen de 20 årene jeg har vært mobilbruker. Kundeservice er også påklagelig. Dårlig responstid (tok en uke å få fikset en sak som burde tatt 5 min), og feil hjelp (mobildata i utlandet funkerer ikke selv etter prat med dere)
Hei Kristoffer R. D Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Jeg føler ikke at jeg blir pushet til å kjøpe noe større eller dyrere abonnement hos ice. Fikk raske og beskrivende svar fra kundeservicen. Ice er også overraskende flinke til å jobbe for å gi kunden mest mulig for pengene og går frem som et godt eksempel på markedet til tross for hvor kort de har vært på markedet i forhold til flere andre leverandører. Kjempe fornøyd! Fortsett slik.
Hei Anniken, Tusen takk for en flott tilbakemelding, Anniken! Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no