ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var så bra med å kunne skrive på facebook og få svaret der. Kunne vært bedre å få svar med en gang på facebook eller mindre ventetid. Mindre enn 5 minutter. Ellers jeg var helt fornøyd.
Hei, Jawid M Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god og rask kundeservice, gunstig pris på abonnement, god dekning (Sør-Trøndelg). Anbefales.
Har alltid fått hjelp fra kundeservicen hos Ice, uansett stort eller smått. De er vennlige og terskelen for å ta kontakt er lav. Jeg har alltid fått et svar jeg er tilfreds med. Jeg har heller ikke fått noen uforutsette regninger, noe jeg setter stor pris på! Jeg har vært kunde i et par år og blir å fortsette med det! :)
Hei, Marit Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi setter veldig stor pris på at du er kunde hos oss! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask service med spørsmål ang nytt abonnement og billige priser!
Jeg liker prisene, og de forskjellige pakkene man kunne velge imellom og at de hadde en pakke som passet for meg som kunde. Erfaringene mine med ice.net sin kundeservice har vært veldig gode.
Hei, Sondre Tusen takk for kjempe god omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Den er bra sånn sett men ble dyrere med dårlig tilbud enn det var før liksom. Men bortsett fra det var jeg ganske fornøyd med dekningen, 4G'en osv.
Hei, Jeg Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å finne de beste løsningene for våre kunder, dessverre så klarer vi ikke å tilrettelegge oss alle sitt behov men vi prøver så godt vi kan. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere har ikke mulighet for ekstra sim-kort. Hva f¤#%? Hadde det ikke vært bindingstid hadde jeg stukket på dagen. Kundeservice er hyggelige, det skal dere ha. Men det tar litt lang tid å svare på konkrete spørsmål om tjenestene deres.
Hei, Kim Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net