ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selger ringte meg og ga meg en veldig god pris før han slo på lydopptak, men unngikk å nevne prisen i lydopptaket av samtalen. Grunnen var at han bevisst var igang med å svindle meg. Før lydopptaket sa han prisen til meg, som var kr. 199 inkl.mva. Mens samtalen pågikk, og da lydopptaket ble slått på, skulle jeg svare JA i en SMS, uten at jeg hadde mulighet til å lese avtalen. Siden dette er en bedriftsavtale, hadde jeg heller ikke angrerett. Når selger ringte meg hadde jeg en avtale med Phonero der prisen var kr. 199 + mva. Hvorfor skulle jeg da gå tilbake til Ice til en pris på kr. 224,50 + mva? Rene skjære svindel.
Hei, Johan Det er selvfølgelig ergerlig å lese om saken din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Fikk et "prøv oss" tilbud på 99kr per måned etter den perioden var over justerte de automatisk opp til den største datapakken 449kr. Jeg byttet til Skymobil men må fortsatt betale for 4 uker selv om jeg bytter før første uke er over. Kundeservice var ikke til hjelp og bytte av abonnement skjer kun etter at neste måned er over. Ellers så virket det som den bytt mellom Telia og Ice nettet ofte noe som gjorde at VOIP samtaler droppet ofte. Synes det er lureri å tilby 99kr/måned og at jeg kunne selv velge abonnement etter velkomstilbudet er over for så å sette meg til deres dyreste pakke. Det er også fint at jeg måtte betale ekstra for hver dag før første fakturaperiode mens de tar seg betalt for 3uker uten bruk.
Hei, Nils Prøv oss inkluderer 30 GB i 2 fulle måneder. Etter prøveperioden kan du velge mobilabonnementet du selv vil ha - eller fortsette med abonnementet vi anbefaler, basert på ditt bruk. Når man bytter fra en operatør til en annen, blir man fakturert for inneværende måned og gjelder for de aller fleste operatører. Dette står også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har vært tidligere abonnent hos ICE for mobiltelefon. I forbindelse med et langvarig opphold utenlands, måtte jeg bytte til et annet nummer. Jeg sa derfor opp mitt mobilabonnement med ICE. Tanken var at jeg kunne finne en kontantkortløsning for mitt norske nummer, for å beholde dette etter eierskap av nummeret 16 år. Da jeg tok kontakt samme dag som jeg ba om å avslutte mitt abonnement, var det allerede for sent. ICE påsto at det var ingen mulighet for å overføre nummeret, selv om andre operatører var villig til å overta nummeret. Kundeservice er hyggelige, men kan dessverre ikke gi grundige svar. I forrige samtale var de fremdeles ikke sikre på om de hadde eierskap til nummeret nå, og gjorde ingen tiltak for å sjekke opp i dette. Da telefonnummeret fremdeles ikke var i bruk av noen andre, og jeg svært gjerne ville beholdt mitt gamle, norske nummer i Norge, var dette umulig. Rett og slett fordi de ikke har anledningen til å velge nummer. Jeg synes det er svært trist at ICE ikke kan tilby denne tjenesten (om så mot mer betaling), da andre operatører får det til. Jeg skulle gjerne sett en argumentasjon for hvorfor det er umulig å velge telefonnummer som de er i besittelse av, når man kjøper et abonnement/tjeneste hos dem.
Hei, Monica Det er selvfølgelig leit å lese om telefonnummeret du har hatt i 16 år. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har trådløst bredbånd 300gb fra ice. Til tider ekstremt tregt, selv med god dekning. På speedtest er det fra 8-15 nedlasting hastighet, under 5 på opplastning. Ser telia nå tilbyr fri nett 250gb, med redusert hastighet etter oppbrukt gb selv da mer en ice sin fart. 10 etter oppbrukt GB. Kommer til og bytte med en gang bindingen er opphevet. Beklageligvis. Svært god kundeservice hos ice. Hilsen Stian k
Hei, Stian Så leit å høre at du vurderer å bytte leverandør av Mobilt Bredbånd. :-( Det er dog veldig hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. :-) Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!
Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Elendig dekning. Elendig kundeservice. Ekstremt utspekulerte vilkår. Byttet etter 1 mnd. Da hadde jeg allerede irritert meg grønn i 29 dager over hvor elendig nettet er. Jeg fikk heldigvis kranglet meg til abonnement uten binding. Det var egentlig bindingstid på 24mnd. Skjønner godt at de er nødt til å få kunder til å binde seg, det må være eneste sjansen de har til å ha kunder i «lang tid». Når jeg endelig vær ferdig med 1 mnd og endelig kunne komme meg vekk måtte jeg betale for den påfølgende måneden i tillegg. Jeg ønsket selvsagt ikke betale for en hel mnd ekstra så da sendte de like godt fakturaen til inkasso. Elendig mobilselskap, elendig dekning, elendige vilkår og elendig kundeservice. Dere kan like godt legge ned hele sjappa! Kommer aldri til å bruke Ice igjen. Ønsker du å ha være fornøyd med mobilabonnementet ditt bør du holde deg langt unna dette selskapet!
Hei, Geir Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning, og ikke er fornøyd med kundeservice. Når man bytter fra en operatør til en annen, er det normalt at man betaler for inneværende måned. Dette gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i dag, og dette nevnes også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Absolutely søppel dekning. Bor midt i Oslo og jeg får ikke brukt nettet. Trenger ikke å si noe mer når YouTube videoer stopper fordi nettet er så dårlig som den kan være. Byttet til Ice fordi jeg ble oppringt av en kar som jobber hos Ice. Han fortalte om et tilbud som er vanskelig å si nei til, 1008 GB data til kun 323 kr de første 6 mnd. Byttet simkortet 30 september kl 22 også ble jeg belastet for hele september.
Hei, Rear Det er selvfølgelig leit å høre at du har problemer med hastighet, samt dette med fakturaen din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no