ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt og tregt uansett hvor jeg er. Og ustabil er bare en liten del av det!!!! Elendigheten med ice i sørskogbygda elverum, er at jeg må gå ut på terrassen eller sitte i vinduet for å få dette storslagne og overskrytte ice+. Samboeren min med telenor har ingen problemer og mobilnettet er helt upåklagelig. Har vært i kontakt med teknisk og de skryter over at masten til ice står nærmere enn telenor sin, men hva hjelper det når ting rett å slett ikke fungerer? Nå har jeg sett meg lei av dette. FIKS!
Hei, Kim Så leit å lese at du har ustabilt og tregt nett uansett hvor du befinner deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Elendig dekning. Elendig kundeservice. Ekstremt utspekulerte vilkår. Byttet etter 1 mnd. Da hadde jeg allerede irritert meg grønn i 29 dager over hvor elendig nettet er. Jeg fikk heldigvis kranglet meg til abonnement uten binding. Det var egentlig bindingstid på 24mnd. Skjønner godt at de er nødt til å få kunder til å binde seg, det må være eneste sjansen de har til å ha kunder i «lang tid». Når jeg endelig vær ferdig med 1 mnd og endelig kunne komme meg vekk måtte jeg betale for den påfølgende måneden i tillegg. Jeg ønsket selvsagt ikke betale for en hel mnd ekstra så da sendte de like godt fakturaen til inkasso. Elendig mobilselskap, elendig dekning, elendige vilkår og elendig kundeservice. Dere kan like godt legge ned hele sjappa! Kommer aldri til å bruke Ice igjen. Ønsker du å ha være fornøyd med mobilabonnementet ditt bør du holde deg langt unna dette selskapet!
Hei, Geir Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning, og ikke er fornøyd med kundeservice. Når man bytter fra en operatør til en annen, er det normalt at man betaler for inneværende måned. Dette gjelder hos de aller fleste mobiloperatører i dag, og dette nevnes også i våre avtalevilkår. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Absolutely søppel dekning. Bor midt i Oslo og jeg får ikke brukt nettet. Trenger ikke å si noe mer når YouTube videoer stopper fordi nettet er så dårlig som den kan være. Byttet til Ice fordi jeg ble oppringt av en kar som jobber hos Ice. Han fortalte om et tilbud som er vanskelig å si nei til, 1008 GB data til kun 323 kr de første 6 mnd. Byttet simkortet 30 september kl 22 også ble jeg belastet for hele september.
Hei, Rear Det er selvfølgelig leit å høre at du har problemer med hastighet, samt dette med fakturaen din. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Har hatt mobilabbonement fra ICE i tre måneder nå og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd. Reiser mye over hele sør-/øst- og vestlandet og har opplever dekningen som svært tilfredsstillende. Prisene er lave og i appen har man full oversikt over påløpte kostnader. Dette er bra.
Hei, Rune Så hyggelig å høre at du er meget fornøyd med oss og dekningen vi tilbyr! Ikke minst at du er fornøyd med appen vi har. :-) Jeg håper vi får mange gode år sammen. :-) Mvh Tina ice.no
Dekning e ikke den beste, men godt nokk for min bruk. Æ leste har at folket e ikke fornøyd med ice+, og æ skjønner det, men det står at det e 2GB i andre nettverk og 10 i Ice. Det e bare å les vilkår før du skriver under kontrakten. Æ bruker 8GB abonnement og kjæresten 1GB. Vi betaler 450kr per måned og æ deler resten av rollover data med hu, så vi begge har nok . Også, det e billigst til å kjøpe ny mobil hos Ice. Opp to 2 år siden det var enda bedre tilbud, men per idag dem e litt billigere en andre.
Hei, Bojan Det er veldig hyggelig å lese at dekningen vi tilbyr der du bor og oppholder deg, er godt nok for ditt bruk. :-) Så hyggelig å høre at du deler dataen din med kjæresten din, og klarer å spare penger på dette. :-) Jeg håper vi får mange flere år sammen! Mvh Tina ice.no
Angret bytte til ICE etter noen få dager som ny kunde. De klarte ikke å levere tjenesten jeg hadde bestilt. Da jeg kontaktet kundeservice, fikk jeg lite hjelp. Det endte med at jeg sa opp abonnementet mitt pga. at jeg var avhengig av denne tjenesten for å få gjort jobben min og den dårlige servicen jeg fikk da jeg henvendte meg til kundeservice for hjelp. I ettertid fakturerte de meg for tjenesten de ikke klarte å levere. Da jeg kontaktet kundeservice og klagde på dette, fikk jeg beskjed om å oppgi e-post adr. og noen skulle kontakte meg på mail ang. saken. Jeg ble ikke kontaktet. I stedet sendte de fakturaen til inkasso! Så mitt råd er kort og godt: Hold deg langt unna ICE!
Hei, Cecilie Det er selvfølgelig veldig leit å høre om saken din her. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Dårleg dekkning der jeg bor og på tur utenfor tettsteder.Bra kontakt med nettet i byen og tettsteder.
Hei, Syver Det er leit å høre at du har dårlig dekning med oss der du bor, og oppholder deg. :-( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no