ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De som prøver å prate med meg legger på å sier det er som å prate med Gremlins
Jeg skaffet meg ice da en meget hyggelig selger valgte å tilby en ganske god mengde gigabytes til en mye rimeligere pris enn forventet, i et prøveabonnement som varte i to måneder. To måneder senere er jeg sikker på at jeg ikke skal ha ice igjen. 4G+ fikk jeg fri bruk på disse månedene, men største problemet mitt var at dette bare funket mitt i sentrum av diverse byer. Selv om det står at det er 2-3 streker av 4 med 4G+ betydde ikke at det funket i det hele tatt. Jeg ble også overrasket over at det var så mange plasser der dekning skulle være god, men endte opp med å være ikke eksisterende. Skjønner dette med at det er begrensning på 10mb/s, men erlig talt, det må da kunne gå an å laste inn VG på en normal måte uten å vente 5 minutt. Er du på jakt etter noe som hovedsakelig skal brukes til ringing og være ganske billig, bytt til ice. Er du interessert i dekning som gjør at du kan laste inn en nettside, velg noe annet. Eneste positive var kundeservicen.
Hei, Tusen takk for din omtale! Vi setter pris på ærligheten din og tar til oss det du skriver. Det skal sies at dekningskartet vårt er teoretisk, men det skal absolutt ikke være en unnskyldning fra vår side. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på dekning din. Så hvis du ønsker, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Det er godt å høre at du syns kundeservicen var positiv, så tusen takk for det. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Positivt overrasket over ice. Kort ventetid hos kundeservice og egen dekning har tydelig blitt mye bedre de siste årene. Kan selvfølgelig ikke måle seg med de to største men absolutt godkjent. Kan anbefales, særlig om du har dekning fra ice sitt eget nett (ice+), da er datafrihet en nyttig tilleggstjeneste. Datahastigheten kan være lavere enn hos de andre to, men det er av liten betydning.
Hei Martin, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette er kjempegøy å lese. :-D Data Frihet er en fantastisk tilleggstjeneste hvis du har ice+ dekning. Da kan jeg nesten garantere at du aldri går tom for mobildata, hehe! Tusen takk for at du er kunde hos oss. Jeg ønsker deg og dine en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har fått bedre dekning og hastighet med Ice Net enn jeg fikk med Telenor. Men som med andre leverandører får man minimalt med data, med mindre man betaler blodpriser. Hva skal man med høy hastighet når man bruker opp all dataen på bare et par dager (5g er en gimmick). Ice Net støtter heller ikke e-SIM, så hvis du har en smartklokke, kan du bare glemme å bruke den uten mobilen.
Hei Kevin, Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med dekningen vi gir. :-) Hvor større abonnementet man har, blir prisen dyrere. Jeg ønsker gjerne å ta en titt på forbruket ditt og prisen du betaler i dag. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en kort beskrivelse. Til slutt ønsker jeg å bekrefte at vi tilbyr eSIM. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Alltid god hjelp å få fra kundeservice. Dekningen er god, der det ikke er ice+ kan man gratis bruke Telia sitt nett, vil si at man kan bruke to nett. Prisene er gode. Egne abonoment for ungdom/barn. Anbefales på det sterkeste.
Hei Johannes, Tusen takk for en meget hyggelig omtale fra deg! Dette setter jeg virkelig stor pris på. :-D Jeg håper du forblir fornøyd med oss og jeg takker for at du er kunde hos oss. Ha en strålende dag videre, Johannes! Mvh. Cecilie ice.no
Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!
Hei Rune, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Trolig finnes det er forklaring på dette. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no