ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Valgte ICE fordi de hadde rimelig og oversiktlig tilbud til oss som bruker lite data. 3 GB /mnd for 179 Var tilfeldig innom å sjekket og så at det nå koster 249/mnd. Med automatisk fakturering og trekk ville de ta 60 kr ekstra pr mnd uten at jeg blir informert på forhånd. Vær forsiktig!
Hei Rune, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Trolig finnes det er forklaring på dette. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Extremt dårlig internett. Du prøver å kontakte dem på tlf? Får ikke svar,på epost får ikke svar,den autommatiske hjelpern fungerer dårlig som fy. Etter over 1uke svarer dem kansje å selv om dem stiller ned pixelsen til lavest stopper det 100% opp så masse pr dag selv om natta hver natt,routern er bare piss å burde vært ødelagt alle som en. Når du endelig får svar så svarer dem ikke mere eller 1mnd venting etter enormt mye forsøk på kontakt så min familie blir alldri å ha noe med ice å gjøre,ikke kjøpe mobil,internett,mobil abb. Noting newer ewer,holder på å få nytt nett med andre i telenords nett så det blir ok å mobil abb er oppsagt.
Hei Olav S, Det er veldig synd å høre om internettet ditt. :-( Det er dessverre slik at vi har opplevd stor pågang i det siste. Dette kan medføre til lenger ventetid. Men til syvende og sist skal du selvsagt få et ordentlig svar på henvendelsen din. Hvis du ønsker at jeg skal feilsøke hva som skjedde med internettet ditt, kan du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Jeg er litt usikker på hva du mener med "automatisk hjelper", men hvis du tenker på chat kan jeg bekrefte at vi har et menneskelige team på det segmentet. Jeg håper å høre fra deg! Mvh. Cecilie ice.no
Min kona har vært en av første som har bestilt iphone 11, 128gb, hvitt i black friday uka (23 november, de hade +50 på lager da). Hun ringte flere ganger og ble løvt at den blir sendt. Den ble ikke sendt. Neste levering de sa etter hin tok kontakt igjen var 14 desember. Hun ringte igjen og de sa at de har den ikke på lager. Veldig dårlig fra ice side! Vi fant ut i dag at butikker fra ice får svart i dag/i morgen og ringte ice for dem å ordne at vi henter den i butikken. Manager som ønsket ikke å oppgi navn sa at de kan ikke gjøre dette!?! Vi tar kontakt med forbrukersrådet i morgen, og oss 4 hjemme tenker å si opp ice abonnement. Vi vil ikke akseptere dårlig kundeservice fra ice.
Hei Milan K, Det er veldig leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. Dette ønsker jeg å beklage for. Jeg ønsker å ta nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Cecilie ice.no
Veldig useriøst selskap. Styr unna. Venta på telefon over 1,5 mnd, hver uke så sa de at det kommer neste uke, par uker så sa de at den er på vei til deg. Så ringte andre fra selskapet og sa at det hadde blitt feil. Etter nesten to mnd så fikk jeg vite at jeg kan få 650 kr og vente en mnd til så kommer telefonen. Opplevelsen min og samtaler er tatt opp og jeg skal bruke mange timer fremover for å få dem til å slutte å behandle folk som søppel. Betal heller litt ekstra og bli behandlet med respekt!!!!
Hei Ali J, Så leit å høre at du har oppfattet oss slik. :-( Jeg syns det er veldig synd at det tok nokså lang tid, med telefonen du bestilte hos oss. Vår vanlige leveringstid er på 3-5 virkedager. Dessverre kan det oppstå forsinkelser, er jeg redd. Jeg ønsker å beklage dersom du føler deg urettferdig behandlet. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Mvh. Cecilie ice.no
Fryktelig mye tull, pluss at de prøvde seg med spillregninger på en ny mobil. Bare tull med dem !
en av verst kundeservice jeg har opplevd. Jeg anbefaler ikke denne tjenesten til noen
Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet
Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no