ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Glemte pin-koden, fikk rask service, med enkelt spørsmål for å få åpnet telefonen igjen.
Generelt dårlig dekning; -samtaler blir stadig brutt, -dårlig lydkvalitet på samtalene, -mottar veldig ofte tapt anrop når folk prøver å ringe meg, -suboptimal og treg 4G. -Problem ved bruk av mobildata i utlandet. Mobil: helt ny Samsung S8.
Hei Dan, Dette hørtes ikke bra ut, og slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. HUSK å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice
God kundeservice og kort responstid. Men dessverre fortsatt dårlig 4G-dekning i området hvor vi har hytte.
Hei Carina, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Har noen av dere opplevd at noen ringer til dere og dere får ikke sett ubesvarte anrop på skjermen. også dagen etterpå sier folk til deg at vi prøvde å ringe deg men du tok ikke opp også har du fått ingen anrop skjermen... samma med meldinger, mange som sender meldinger men bruker vel noen ganger 5 timer til du mottar meldinger.
Hei Nils, Problemet du opplever er ikke kjent. Ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette asap. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. :) Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice
Pris er kjempebra hos Ice. Mobildekningen er bra. Hadde kanskje ventet enda bedre dekning i villmarka siden de reklamerer med suveren dekning.
Hei Per J, Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber ekstremt mye med å forbedre dekningen per dags dato, så forhåpentligvis vil den bare bli bedre og bedre. :) Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Relevant og rask hjelp. takk for hjelpen, supert å sleppe å ringe
Mobildata fungerer ikke i utlandet pga gjentatte feil på oppsett fra leverandør. Akkurat nå får jeg feil 69 på sms sending. Laaang ventetid på kundeservice Dårlig dekning i et spesifikt område der jeg tidligere med mitt forrige mobilabonnement hos Telenor hadde max signal
Hei Terje C, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice