ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt funker bra med ice fine priser god dekning grei app😊
Hei, Mona Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss 😃 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Hatt ice i mange år og fornøyd har ikke hatt noe dårlige opplevelser med dårlig nett.
Hei, Rolf Alt på stell liker vi! Tusen takk for tilbakemeldingen ❤ Ha en super helg! Mvh. Rebekka ice.no
Flott mobilselskap. Bra pris og god kundeservice når jeg trenger det.
Hei, Gunn Det er veldig hyggelig at du er fornøyd med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din 😃 Ha en super dag! Mvh. Julie ice.no
Skummelt at det hverken er dekning for mobil eller nett om man er utenfor EU.
Hei, Barbro Vi har også dekning i land utenfor EU, men det er ikke inkludert i abonnementet. Du kan lese mer om utlandspakkene og prisene på ice.no. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Dersom du har vært utenfor EU og har opplevd å miste dekning er det veldig leit. Jeg anbefaler deg i dette tilfellet å kontakte oss på [email protected], slik at vi kan hjelpe deg 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
billig mobil selskap som er verdens beste på kundeservice
Hei, Jorge Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig at du er fornøyd med oss 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Merker dårligere dekning og ikke minst dårligere hastighet etter ice tok over release. Dere øker og prisen med 110kr hver eneste måned etter gratis perioden. Kundeservie svarer fort. Men hastigheten er treg og bruker kun konsvent Telia for det fungerer fint altså ice ikke ice +. Er i konkakt med konkurrenter som kunne gi meg vesentlig billigere og raskere hastighet og kvalitet på nett 317 kr for fri data og dere tar 399 for 50gb hadde 289kr for 50gb hos release så blir vel raskt over etter prøve perioden til konkurent. Ice er veldig dyrt og leverer ikke til prisen.
Hei, Aleksander Det er veldig leit at du har problemer med dekningen og at du vurderer å bytte operatør. Siden jeg ikke har noen informasjon om adressen du bruker abonnementet på, er det dessverre vanskelig å feilsøke. Jeg legger ved en link til dekningskartet vårt og kan samtidig anbefale deg å kontakte oss på [email protected]. Vi håper selvfølgelig at du skal bli hos oss og at vi finner en løsning 😊 https://www.ice.no/dekning/kart/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no"
Har kontaktet kundeservice flere ganger uten resultat
Hei, Olaf Dette var leit å høre. Det skal være jevnt over god dekning for vårt nettverk, så ta gjerne kontakt med vår kundesupport igjen på [email protected], så kan vi sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no