ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg vil gjerne tidsbegrense barnas tid på nett og apper, men Ice tilbyr ikke noe slikt verktøy.
Hei, Per Vi har dessverre ikke mulighet for å sette tidsbegrensning for abonnementene våre. Dette må nok begrenses lokalt ved å sette for eksempel tidslås på trådløst nett. Våre abonnement skal imidlertid kunne settes helt trygt for barn når det gjelder uventede kostnader. Alle sperrer kan enkelt legges på via Min Side. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg vurderer å gå over til Telenor. Jeg mottar aldri tilbud fra dere
Hei, Helen Det er hyggelig at du synes vi er bra, men dyre ønsker vi ikke å være. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi se om vi kanskje kan finne en rimeligere løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
God dekning der jeg bor og tifredstillende kundeservice
Hei, Reidar Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Har aldri hatt negative opplevelser som kunde hos Ice. De kommer ofte med gode tilbud.
Hei, Tom Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Vi bor 4 i hus ,men bare 2 personer kan bruke nett i samme tid .
Hei, Timea Dette må vi få sjekket nærmere. Sendt oss en e-post til [email protected] med navnet ditt og fødselsdatoen din samt telefonnummeret ditt, så skal vi se nærmere på forholdene hos deg. :) Mvh. Anne ice.no
Jeg er kjempefornøyd, nok data til en god pris. Dekningen er god og jeg har aldri hatt problemer.
Hei, Amina Så hyggelig å høre, det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Betrakter min erfaring som liten i denne sammenheng. Men jeg har til nå fått mine behov dekket, synes jeg.
Hei, Kajsa 😊 Så flott å høre! Skulle det oppstå noe i fremtiden så ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter 😃👌 Mvh Martine ice.no