ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har ikke dekning der jeg bor så jeg måtte bytte til et selskap med Telenor-dekning
Hei, Dag! Det er leit å høre. I tillegg til vårt eget nettverk ice+ bruker vi også Telia sitt nettverk, der vi ikke har bygd ut eget. Du kan sjekke dekningskartet vårt her: https://www.ice.no/dekning/kart/ Det er dumt at vår dekning ikke var god nok på din adresse. Vi jobber med å bygge ut nettverket vårt og håper kanskje vi ser deg igjen ved en senere anledning 😊 Mvh Julie ice.no
alltid dekning, aldri noe problem, billigst på markedet
Hei, Lars! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
Fått binding dobbelt både avtale og brudd som resulterte i dobbel gebyr. Føler med lurt. Har generelt forferdelig erfaring med hjelp når abonnementet ikke fungerer, mye dårlig dekning og perioder uten dekning uten forvarsel. Måtte bryte binding men ble igjen overrasket over dobbel sum og opplevelse av å være lurt med hele avtalen....
Hei, Håkon! Det er veldig leit å høre. Jeg håper du tar kontakt med oss på kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Du er velkommen til å kontakte oss på kontaktskjema, chat eller på telefon 21000000. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Mvh. Julie ice.no
Har god dekning og er enkel å bruke. Kundeservice er også lett å få tak i og man får den hjelpen man trenger.
Hei, Knut Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding 😊 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no
Veldig gode på både mobilabonnement også pris er Ice,anbefales 🤗👌
Hei, Gry! Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt! Tusen takk for tilbakemeldingen din og ha en super helg 😊 Mvh Julie ice.no
Den jeg snakket med la på når jeg sa at han kunne ringe tilbake om et par måneder. Da er det avgjort. Ice trenger aldri å ringe tilbake igjen.
Hei, Mathew Dette var leit å høre. Våre salgskonsulenter skal selvsagt være høflige og vise god oppførsel, og vi beklager hvis det ikke har skjedd her. Send oss gjerne informasjon om tidspunkt og telefonnummer det ble ringt fra, samt telefonnummeret ditt, til [email protected], så skal vi ta dette videre. Mvh. Anne ice.no
Bra nett, ganske fornøgd med å være kunde hus ice,
Hei, Ghaith Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig 😊 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no