ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk melding om endring av abonnement fra 5 til 6 g. De på kunde sentre sier at jeg må bare akseptere det. Uprofesjonelt. Får ofte for høye regninger og ringer ikke mye.
Hei, Vedran Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "[email protected]" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din. Håper på høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
I Norge funker det greit, men måtte bytte nett manuelt for å få 4G i Sverige.
Kundeservicen er av de bedre innen mobilabonnementet markedet.
Kjapt, enkelt og billig 😍 +Topp kundeservice! ICE.NET styrer Norge ❤️👏🏻
Trivelig type på chat! Ellers veldig bra! :)
Var på ferie i 6 dager, brukte telefonen kanskje 5 ganger til å ringe (korte samtaler) så får jeg faktura på 1889,- kr. Makan!! Det er mange ganger jeg også ikke bruker telefonen mye hjemme i Norge, men får allikevel en regning på 600,- kr) Dessuten er det liksom fri bruk,?! Finne opp nr med 5 sifra og sender falske oversikter!!!
Hei, Hanna Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Imøtekommande og god service, problem vidaresendt, avventar løysing.