ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fryktelig mye tull, pluss at de prøvde seg med spillregninger på en ny mobil. Bare tull med dem !
en av verst kundeservice jeg har opplevd. Jeg anbefaler ikke denne tjenesten til noen
Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet
Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(
Hei, Jan Det er veldig leit å lese om problemene du opplever. Det stemmer ikke at vi leier nett fra Telenor. Vi leier nett fra Telia, i tillegg til å tilby egen 4G-dekning. Jeg forstår at du har store problemer med tale-kvaliteten din. Jeg ønsker at du skal ta kontakt med oss på [email protected]. Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt, og et kort beskrivelse av problemet du opplever. Du kan også henvise til dette innlegget, om det er lettere. Jeg håper jeg hører fra deg. Mvh. Michelle ice.no
De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.
Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.
Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.
Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no