ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt ice en god stund nå og er veldig førnøyd! Gode priser og gode tjenester. Appen er veldig nyttig og fungerer bra!
Hei, Hanne! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! 😃 Veldig glad for at du er fornøyd med tjenestene våre! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Veldig fornøyd med Ice, kommer til å fortsette å abonnere hvis Ice fremdeles er som nå :)
Hei, Kristin! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det settes pris på! 😃 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kampanjer er veldig sjeldent bedre enn andre, signaler i Trondheim ofte dårlig...
Hei, Mustafa Takk for din henvendelse. Så dumt å høre at du er misfornøyd med kampanjene og signalene i Trondheim. Her er det fint om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan feilsøke problemet med deg og finne årsaken til at du oppleverer dårlig signaler. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Avsluttet abonnementet mitt hos Ice i 2019, men får fortsatt faktura fra de… når jeg ringer kundeservice får jeg beskjed om at jeg ikke trenger å betale dette.
Hei, Marius! Merkelig at du fortsatt mottar faktura fra oss når du sa opp ditt abonnement i 2019 🤔 Det er fint om du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan få sjekket opp i dette for deg og forhindrer videre utsendelser. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
De har en mnd. Oppsigelsfrist GJELDENDE FRA 1. I NESTE MÅNED. Dvs. at dersom du avbestiller 1 august, avsluttes abb. 30.09. Men dekning og bruk er ok. Dersom du er misfornøyd, ønsker å avslutte abonnement går det veldig tregt. Bruk Mail for å si oppp. Dersom du ringer kundeservice som de i utgangspunktet krever fryser de bare abb. for 1 år. Følger du ikke med og sier opp skriftlig får du dermed faktura 1 år senere for gjenåpnet abb. Med krav for 2 mnd. (Inneværende mnd. + 1 mnd oppsigelsestid)
Hei, Bjørn! Det stemmer at vi opererer med en oppsigelsestid på inneværende måned + 1 på Mobilt Bredbånd. Dette står oppført i avtalevilkårene våre og kundene skal derfor være informert om dette. Ønsker man derfor å si opp tjenesten sin i utgangen av september, må man ta kontakt for oppsigelse i august. Du som kunde skal fint kunne ringe kundeservice på lik linje som og sende mail, dersom du ønsker å si opp abonnementet ditt. Dette gjelder også ved frys av abonnementet 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Var frem til 2019 kunde hos komplett mobil. Da de la ned og solgte alle kundene til ice, fikk alle kundene tilbud om 1mnd gratis prøve periode for å bli med over til ice. Over 3 år seinere mottok jeg i dag regning for disse dagene før jeg den gang skiftet tilbake til Telenor dekning.
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding! Det har skjedd en feil i vårt system som har ført til at flere av våre kunder har mottatt faktura tilbake fra 2019. Dette er en feil og disse skal selvsagt ikke betales. Vi beklager så mye for ulempen. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Hyggelig bemøtende på tlf, men infrir desverre ikke. Ble fortalt at oppgradering skulle skje innen noen minutter. Ringte de opp igjen to ggr under dagen, ble da fortalt detsamme av forskjellige personer, selv om jeg kunne se på ice appen at abonnementet ikke var oppgradert. Ellers er vi fornøyd med familieabbonementet, og hvor oversiktlig det er med appen. Det er også enkelt å fordele rolloverdata.
Hei, Anne! Vi har opplevd problemer med systemene våre de siste dagene, som har ført til tregheter og endringer har derfor tatt noe lenger tid. Dette skal være rettet nå, og dersom oppgraderingen fortsatt ikke har tredd i kraft er det fint om du tar kontakt med vår kundeservice på telefon 21 00 00 00, slik at vi kan fikse det for deg! 😊 Beklager så mye for ulempen! Ønsker deg en flott helg! Mvh. Kristine ice.no