ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice og bra dekning til en grei pris.
Ice.net svarer raskt hurtig, profesjonelt og konkret på meldinger. I tillegg er ansatte i kundeservice høflige og lette å prate med. Vil også legge ved at de yter litt ekstra en hva man kanskje forventer. Helt topp.
Hei Kent I, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Kent! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
De sendte en link på både MMS og Data. Jeg trykket på linken og alt ble i orden. Helt supert.
Er fornøyd med kundeservice, veldig behjelpelig de jeg har vært i kontakt med om det skulle være noe. Det eneste som trekker litt ned, er at dekningen ikke er så optimal som den burde vært og det er jo skuffende og derfor trekker også selve verdien ned.
Hei Marlene, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobbe hele tiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis blir dekningen bedre for deg. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Får ikke mobildata til å fungere. Jeg har prøvd flere ganger men den fungerer ikke!!
Da jeg ble automatisk flyttet fra "Hello" til ice.net, ble dekningen mye dårligere. Dro en tur ut av Oslo, rundt Moss, og da mistet jeg nett-dekningen. Fikk kun inn Edge.
Hei Lisa D, Takk for din tilbakemelding. Vi jobbe stadig med å forbedre dekningen vår. Send oss en melding til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Vi hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Ønske om faktura i posten, AVSLAG SKUFFET. Det var mitt eneste krav og skulle ikke være noe problem i følge selger. Det var før jeg kjøpte ny mobil så han sa vel det jeg ønsket å høre. Har omtrent ikke brukt mobilen, bare betalt og betalt. 250kr i snitt på regninger, og den siste var på mellom 5 og 600kr. 😕Alt pga noe jeg ble lovet men aldri fikk. ps abonnement på 90, så jeg angrer veldig
Hei Morten, Dette hørtes jo ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrk Ice.no