ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med kundeservice, veldig behjelpelig de jeg har vært i kontakt med om det skulle være noe. Det eneste som trekker litt ned, er at dekningen ikke er så optimal som den burde vært og det er jo skuffende og derfor trekker også selve verdien ned.
Hei Marlene, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi jobbe hele tiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis blir dekningen bedre for deg. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Får ikke mobildata til å fungere. Jeg har prøvd flere ganger men den fungerer ikke!!
Da jeg ble automatisk flyttet fra "Hello" til ice.net, ble dekningen mye dårligere. Dro en tur ut av Oslo, rundt Moss, og da mistet jeg nett-dekningen. Fikk kun inn Edge.
Hei Lisa D, Takk for din tilbakemelding. Vi jobbe stadig med å forbedre dekningen vår. Send oss en melding til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplevde. Vi hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Ønske om faktura i posten, AVSLAG SKUFFET. Det var mitt eneste krav og skulle ikke være noe problem i følge selger. Det var før jeg kjøpte ny mobil så han sa vel det jeg ønsket å høre. Har omtrent ikke brukt mobilen, bare betalt og betalt. 250kr i snitt på regninger, og den siste var på mellom 5 og 600kr. 😕Alt pga noe jeg ble lovet men aldri fikk. ps abonnement på 90, så jeg angrer veldig
Hei Morten, Dette hørtes jo ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette for deg. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrk Ice.no
Har hatt problemer med å få tilgang på 4G, gjør det jeg får beskjed om, men fungerer fortsatt ikke. Har også problemer med dekning enkelte steder. Veldig god kundeservice og hyggelige folk derimot :-) Vanskelig å finne en plass å bestille nytt simkort, men enkelt å aktivere nytt. Stort sett fornøyd :)
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding. Dersom du ønsker å bestille SIM-kort så må dette gå igjennom Kundeservicen vår. Eventuelt så kan du dra til nærmeste forhandler. Som for eksempel Narvesen, 7-eleven, Elkjøp, power. Der vil du ha mulighet til å kjøpe våre SIM-kort. :) Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så kan du ta kontakt med oss på 21000000 så skal vi undersøke dette for deg. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Har brukt kundeservice via messenger (facebook) og er sjeleglad for denne funksjonen. Svarene jeg har fått er korte, klare, konsise og alt man trenger. I tillegg kommer svarene med en svært vennlig tone og «gjestfri» tilbud om videre hjelp. Hadde ikke klart meg uten! Har tidligere erfaringer med andre typer «Mine Sider», og har funnet denne til å være litt mindre oversiktlig. Har tidligere vært vant med en «betalt/ubetalt» seksjon for faktura eller en fargekode som viser dette. Utenom dette, fint rent design.
Hei Marthe L, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Når det gjelder min-side så jobber vi per dags dato med en ny min-side. Så jeg tar med ønsket ditt videre internt. :) Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Meget gode priser og god service. Svarer raskt på Facebook :)