ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har yng som da er 10gb. Men det som er e at 10gb ikke kan bli brukt på alle nettverk bare ice+ alt annet et ikke inkludert, så har bare 2 GB fri egentlig. For det kan brukes overalt. Blir å melde meg ut snart. Vært kunde lenge men dere har blitt elendige nå. Flink før, men ikke nå lengre.
Hei, Robobin Det stemmer at vårt tidligere iceUng 10 GB inkluderte kun 2 GB utenfor ice+ nettet, altså på Telia sitt nettverk. Dersom du ønsker, så kan du endre dette til vårt iceUng 8 GB, som nå inkluderer 8 GB både på vårt eget nett og på Telia sitt nett. :-) Du får også Data Frihet inkludert i de to første månedene med vårt iceUng 8 GB abonnement nå, https://www.ice.no/mobilabonnement/iceUng/ Mvh Tina ice.no
When you want to transfer your ICE sim to another service provider, just be careful: Do it at the end of month. Because they will charge the whole month's fee even you do it at the first day of the month.
Hey, Jackie When you transfer your phone number from one operator to another, it is normal to be billed for the current month. This is also mentioned in our terms and conditions. You are of course more than welcome back to us, should it be desired later. :-) Regards Tina ice.no
Var bedriftskunde på ice. Men måtte bryte kontrakten, da jeg ble forbindelse gikk ned overalt, altinn, Mva register, mailsystem, vipps, betalingsløsning, Fiken..m.m FIKK ikke utført mine firmaaktiviteter og så meg tvunget til å bryte. Bruddgrbyr 6000 for 2 nummer. ingen rettssikkerhet når du kjøper mobiltjenester hos Ice.
Hei, Viggo Det er selvfølgelig leit å høre at du hadde problemer med abonnementet ditt når du var kunde hos oss. :( Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Både mobilt bredbånd og mobilabonnement fungerte tilfredstillende tidligere,men har nå blitt ubrukelig. Tror ikke det er snø og trær som har grodd voldsomt på kort tid som har skylden.
Hei, Gisle Det er selvfølgelig ergerlig å høre at du har problemer med både Mobilt Bredbånd og mobiltelefoni fra oss. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
De har skrevet inn med liten skrift at de skal overfakturere deg når du bytter vekk. Bytter du 2.oktober skal du altså betale for hele oktober likevel. Klassisk bondefangeri og de lurte meg. Styr unna selskap som bevist lurer deg! Tok det opp med kundeservice som henviste til vilkårene man sjelden leser. Her bør man lese alt med liten skrift.
Hei, Elisabeth Det er leit å høre at du føler deg lurt. Dessverre er det slik at dersom man bytter en operatør, betaler man for inneværende måned hos operatøren man bytter fra. Dette gjelder hos de aller fleste operatører i dag. Dette er ikke noe som står i liten skrift, som vi ikke informerer om, men noe som opplyses om i våre avtalevilkår som en hver kunde selv er pliktig til å lese. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake til oss, dersom det skulle være ønskelig senere. :-) Mvh Tina ice.no
Etter samtale med kundeservice blir en bedt om å gi vurdering. Min samtale med kundebehandler var helt grei og kunne gitt 5, men innholdet i samtalen må gi 0 til Ice’s behandling av kunder når det dreier seg om klager.
Hei, Finn Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse i en telefonsamtale med oss, når det kom til en klage. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kjøpte meg ny telefon for ca en måned siden. Etter anbefaling av ekspeditør, gikk jeg over fra Telenor til Ice, da dette skulle være billigere. Etter et par uker fikk jeg e-post fra ICE hvor det ble hevdet at min telefon dessverre ikke støtter 4G-tale og at jeg ikke kan ringe over 4G-nettet. Jeg får da tilbud om å kjøpe en Samsung Galaxy A20 til kr 990+ abonnement minimum 2GB, med binning på 12 mnd. Jeg sendte e-post for å spørre hvordan de visste hvilken telefon jeg har, og om de kunne svare på hva slags telefon jeg eide. Fikk ikke svar på henvendelsen. (Jeg ahr en mye bedre telefon enn den jeg ble tilbudt) . Ringte kundeservice i dag og stlte de samme spørsmålene som i e-posten. Måtte spørre et par ganger. Personen jeg snakket med avbrøt og sa at jeg ikke kunne bruke den tonen der (jeg snakket rolig og behersket), så la han på røret. Jeg er sterkt imot villedende og falsk markedsføring, og blir nok ikke lenge kunder her. Ser også at firmaet ikke svarer på negativ respons, dvs. kundene blir ikke tatt på alvor.
Hei, Gerd Jeg vet dessverre ikke hvilken telefon du har i dag. Du kan se hvilke telefoner som har støtte for 4G-tale hos oss her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/. Dersom telefonen du har kjøpt ligger på denne listen, må jeg bare beklage for at du har mottatt en e-post som sier noe annet fra oss. Det er også å beklage opplevelsen du hadde med oss på telefon. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no