ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte meg ny telefon for ca en måned siden. Etter anbefaling av ekspeditør, gikk jeg over fra Telenor til Ice, da dette skulle være billigere. Etter et par uker fikk jeg e-post fra ICE hvor det ble hevdet at min telefon dessverre ikke støtter 4G-tale og at jeg ikke kan ringe over 4G-nettet. Jeg får da tilbud om å kjøpe en Samsung Galaxy A20 til kr 990+ abonnement minimum 2GB, med binning på 12 mnd. Jeg sendte e-post for å spørre hvordan de visste hvilken telefon jeg har, og om de kunne svare på hva slags telefon jeg eide. Fikk ikke svar på henvendelsen. (Jeg ahr en mye bedre telefon enn den jeg ble tilbudt) . Ringte kundeservice i dag og stlte de samme spørsmålene som i e-posten. Måtte spørre et par ganger. Personen jeg snakket med avbrøt og sa at jeg ikke kunne bruke den tonen der (jeg snakket rolig og behersket), så la han på røret. Jeg er sterkt imot villedende og falsk markedsføring, og blir nok ikke lenge kunder her. Ser også at firmaet ikke svarer på negativ respons, dvs. kundene blir ikke tatt på alvor.
Hei, Gerd Jeg vet dessverre ikke hvilken telefon du har i dag. Du kan se hvilke telefoner som har støtte for 4G-tale hos oss her: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/. Dersom telefonen du har kjøpt ligger på denne listen, må jeg bare beklage for at du har mottatt en e-post som sier noe annet fra oss. Det er også å beklage opplevelsen du hadde med oss på telefon. Send oss gjerne en e-post, til [email protected], og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg. Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no. Mvh Tina ice.no
Kjøpte ekstra antenne fra ice, likevel blei det ikke bra dekning. Men fikk levert tilbake den. Så nå er jeg låst i abonnement med hastighet som ikke kan laste filmer en gang.
Hei, Pål Så leit å lese at antennen ikke var til hjelp. Jeg forstår dette omhandler et mobilt bredbånd. Jeg anbefaler at du sender meg en e-post, så jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Send e-posten til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Et firma som absolutt ikke forstår seg på kundeservice. Medarbeidere som har dårlig kunnskap. At Ice i tillegg stadig overfakturerer og sender ut feil fakturaer gjør ikke saken bedre. Hold dere unna hvis du ønsker å slippe masse fremtidige problemer.
Hei, Eirik W Jeg synes det er leit å lese at du har hatt en såpass dårlig opplevelse hos oss. Jeg beklager så mye for det. Vi har vunnet kundeserviceprisen nå igjen, og jeg tenker jo at det må være noe vi gjør riktig. Ellers er det vanskelig å svare på dine andre punkter, da jeg ikke vet hva saken din dreier seg om. Jeg tar gjerne en titt på saken din, om du ønsker det. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva det er som er feil, så ser jeg nærmere på det for deg. Ha en fin dag! Mvh. Michelle
Mobilnettet er ikke eksisterende. De har lokketilbud hvor ting virker ok, med en gang du blir betalende kunde får du se hvordan det egentlig er.
Hei, Frida Jeg synes det er leit å lese at du opplever dårlig dekning. Vi gir deg ikke bedre dekning i prøveperioden, for så å gi deg dårligere dekning etterpå. Det er ikke teknisk mulig for oss å få til, og hadde det vært det, hadde vi selvfølgelig ikke gjort det. Om dette er noe du ønsker jeg skal se nærmere på, må du gjerne sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hva problemet er. Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
God service, hadde et abonnement som kostet meg rundt 600 kr i mnd., nå betaler jeg kun 174! anbefaler på det sterkeste!
Hei, Troy! :) Så godt å lese at du er fornøyd, og at du har fått en pris du er fornøyd med! 😁 Ha en riktig fin dag! Mvh. Michelle
Ble fortalt at det var kjempe bra dekning her jeg bor. Umulig å føre en samtale i tlf. Bare skurrer og samtalen blir som oftest brutt. Dette var aldri noe problem med tidligere abb. Ice mener det er tlf min det er noe feil med. Har forsøkt simkort fra annet selskap og forholdene er knallgode igjen. Så at det er noe feil med tlf kan jeg ikke skjønne. Ser flere klager på dekning så kan nok si det gjelder meg og ikke tlf her også.
Hei, Heidi Jeg ser du opplever store problemer med samtalekvaliteten din. Dette må vi ta tak i. Dessverre får jeg ikke hjulet deg med dette her, men jeg anbefaler at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle
Selger mente jeg ikke trengte mer enn avtalt beløp, men plutselig var dataen min oppbrukt, og jeg ble anbefalt å kjøpe en GB til. Mener dette er å lure eldre mennesker som ikke har nok kunnskap om databruk.
Hei, Berit Jeg synes det er leit å lese at du føler deg lurt. Det er ikke alltid så lett å treffe rett på hvilken datapakke det er som vil dekke behovet ditt. Vi forsøker alltid å stille de rette spørsmålene for å finne rett datamengde, men noen ganger blir det feil. Jeg beklager at vi ikke traff helt rett i ditt tilfelle. Jeg tar gjerne en titt på abonnementet ditt, om du ønsker det. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemet du opplever, så ser jeg på det for deg. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle