ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice er alltid bra, lette å få tak i hvis man lurer på noe. Helt grei pris for nok data, pluss med rollover data🤩 er som sagt bare dekningen som ikke alltid er med meg, men er ikke ofte jeg har problemer med det!
Hei, Sunniva! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er supert å lese at du er fornøyd med oss. Jeg håper du tar kontakt med oss på [email protected] angående dekningsproblemene. Selv om det ikke er ofte det skjer vil vi gjerne ta en nærmere titt 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Jeg har ved flere anledning bedt kundeservice om å stenge data bruk i utlandet , da fikk jeg bekreftelse på det , men gang på gang så får jeg store fakturer på grunn av det. Har snakket med deg og de ikke ønsker å løse problemet !!!
Hei, Waleed Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en oppsummering av saken, så skal vi undersøke dette for deg. Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Holder det de lover. Kjempe service ved spørsmål om tekniske problemer. Andre selskaper ringer fra tid til annen og vil ha meg som kunde. De kan ikke slå ice på pris
Hei, Leif Det er en fryd å lese. Takk for tilbakemelding! Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Var på ferie i Tyrkia og oppdaget at Ice hadde betydelig høyere priser enn konkurrenten jeg hadde tidligere.
Hei, Bjarne! Så godt å høre at du er fornøyd med oss 😊 I Tyrkia tilbyr vi både utlandspakke for samtaler/sms og datapakke. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Det er alikevel leit at det er dyrere enn hos oss hos andre operatører. Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Har haft ice i två år, Er nøjd med teckning oææ. Tycker nog att internet ær litt høgt prisat, men det gäller nog alla mobilalktører.
Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du ønsker at vi skal se nærmere på hvilket abonnement som passer for deg 😊 Ha en flott dag! Mvh. Julie ice.no
Har blitt lovet hjelp med øretelefoner etter å ha kjøpt ny Sony Xperia 10 v og skulle få mail fra kundebehandler men har ikke hørt noe
Hei, Finn! Det er veldig leit at du ikke har hørt noe fra oss. Jeg anbefaler deg derfor å kontakte oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg 😊 Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Hvar i kontakt med en veldig hyggelig mann jeg fikk ordnet det jeg var ute etter Med Hilsen Erling A.
Hei, Erling Det er en fryd å lese! Ønsker deg en god dag! Mvh. Rebekka ice.no