ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt for dårlig dekning. Hadde sjelden mer enn 1-2 dekningsstreker (av 5), selv om jeg bor midt i sentrum i en av landets største byer. Hadde problemer med at dekningen falt helt ut, da jeg tok kontakt med kundeservice fikk jeg etter langt om lenge beskjed om at det eneste som kunne fikse problemet var å skru av 3G og gå over til 2G. Det bedret mobildekningen (fra 1-2 streker til 2-4). Men gjorde at jeg i praksis ikke kunne bruke mobildata fordi jeg aldri hadde bedre enn Edge/2G. Valgte derfor å skifte til en annen tilbyder. Overgangsprosessen tok nesten en måned fordi Ice ikke godkjente forespørselen om portering. De gav heller ikke beskjed om det til verken meg eller det nye selskapet. Det eneste positive med Ice er at du ikke får uforutsette utgifter ved databruk fordi de struper farten i stedet for å fakturere for bruk utover maksgrense. Det er blitt flere andre tilbydere med like lav pris - velg heller en av dem.
Gikk glipp av samtaler og hadde usendte SMS... Masse brudd under samtaler samt umulig å komme på nett når jeg var uten wifi - alt dette kun i januar.. Ferdig med Ice!! Merkelig at alt var helt supert fra oktober.
Det var et trist besøk hos Ice.net. Skjønner ikke hvordan dere skal overleve i et tøft marked.
Ser at mange her klager over at ice.net er bedritent, men jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg ble kunde i september, og har siden den tid vært i kontakt med kundeservicen både over telefon og på Facebook. De utfordringene jeg har hatt, har blitt løst på eksemplarisk vis. Hyggelige kundebehandlere, som jobber målrettet for å gjøre det beste for meg. I tillegg sparer jeg mye på å være kunde her, kontra Telenor hvor jeg var tidligere.
Vet ikke om dette kun gjelder Ice (men tror det), men 4G forsvinner så fort du snakker i telefonen. Mister altså mobildata mens man prater i telefonen. Har heller ikke noen form for utenlandspakker så får alltid høye telefonregninger i forhold til hva jeg hadde hos Telenor. Har hytte i Sverige, så det svir i lommeboka. Føler meg litt lurt av Elkjøpselgeren, da jeg aldri har hatt så høye regninger.
Ustabilt i perioder. Veldig bra og godt fornøyd - når det funker. Vært noen utfordringer, de er løst. Nå har de tatt i bruk eget nett, og opplever at autosvitsj fra base stasjoner tar for lang tid og eg mister dekning... Spesielt irriterende når jeg mister dekning på veg hjem og ikke får samtalen om at jeg skulle handlet, før jeg kommer hjem og må ut igjen.. Litt humoristisk sagt, men de har fått ut uken på seg til å løse problemer eller så bytter jeg. Vil heller ha det god og stabilt, enn godt og ustabilt. Kundeservice er bra, men er jo begrenset hva kundeservice faktisk kan bidra med.
Mottar ikke SMS fra for eksempel to-faktorsautentisering som Facebook. Mottakere i utlandet får ikke SMS. Dessverre alt for talentløst.