ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget dårlig support. Etter mange forsøk på å få tjenester på plass (tvillingSIM, bankID på mobil) gir de opp uten at det virker. Resultatet av dette er at jeg hever kjøpet, men dab kommer et bruddgebyr på 1427,80. Dette er IKKE bra!!!! Aldri Ice.net igjen!!!
Hei Inger A. C Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Servicen ok, men vanskelig å få satt ned mobilabonnementet, ser ut som om det bare er tillegget som blir registrert.
Hei Eirin, Takk for din tilbakemelding. Litt usikker på hva du mener her, men ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 21000000. Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har hatt ice i 2 måneder. I løpet av den tiden har jeg ikke fått mottatt meldinger eller samtaler på innkommende anrop. Jeg har sendt inn melding om klager flere ganger og de hver gang får jeg samme beskjed det er ikke noe feil. Men samme feil kommer hver gang da folk ikke får tak i meg. Jeg byttet endelig selskap etter to måneder. Vær obs på at du må betale for full måned ved oppsigelse selv om du bare har benyttet noe få dager av måneden om du skal si opp. Dette er det dårligste selskapet jeg har vært borti. Vil ikke anbefale det til noen.
Hei Veronica, Dette hørtes jo ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Jeg ser allerede at du har byttet selskap, men dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]". Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Å sende og motta sms med ice.net er til tider fullstendig ubrukelig. Dette skjer ikke hver dag, men det kan ta flere minutter å få sendt en vanlig sms hvis den i det hele tatt går igjennom. Både jeg og min bedre halvdel bruker ice.net, og selv oss i mellom mangler det en haug med SMS'er, så det er ikke bare fra andre mobilleverandører heller MMS var en historie for seg selv. Etter flere dager med undersøkelser og prøv og feil på egenhånd, måtte jeg kontakte kundeservice, som ikke var tilgjengelig, så i stedet klarte jeg etter flere timer å få kontakt med noen per facebook. Kundebehandleren her hadde heller ikke noe godt svar på hvorfor jeg ikke fikk sendt eller mottatt MMS, men helt ut av det blå, etter mye om og men, begynte MMS å fungere helt av seg selv. Ikke pga noe vi gjorde, bare helt av seg selv. Det er uholdbart at SMS ikke fungerer slik det skal. Selv om ice.net helt klart er den billigste leverandøren der ute, så er de helt klart også en av de dårligste. Vurderer å bytte tilbake til Telenor selv om de er over dobbelt så dyre. De funker ihvertfall hele tiden.
Hei, M! Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dette ser ut som en sak for vår tekniske avdeling. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe dere så godt vi kan. Hører fra dere! Mvh Carl-Fredrik ice
Fikk hjelp fort og effektivt. De i chatten sendte meg en minion. Det var kult.
Det skal bli en ren glede å gå tilbake til ICE etter et lite lokketilbud (cashpoint) i fra Talkmore <--- et selskap alle burde holde seg unna. Hos ICE får man god kundesupport og meget konkurransedyktige priser, dekningen har jeg heller ikke noe å utsette på. Det at man heller aldri blir overfakturert på overforbruk av data er en veldig kjekk ting. Om det er noe jeg syntes mangler så må det være: 1. Data + tale og sms pakker til en prisgunstig pris til utlandet som for eksempel USA, Asia osv. Ettersom det er nå må jeg kjøpe dyre engangs simkort ved reise til USA for og få inkludert tale, sms OG data 2. Live chat support.
Hei Thomas, Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du byttet tilbake til oss etter en liten omkjøring (lokketilbud) hos den andre operatøren. Hjertelig velkommen skal du være! Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så dine ønsker vil bli tatt videre intern. Takk for din tilbakemelding! Ha en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Umulig å reise til utlandet med ice.net. Var nylig i USA og måtte gjennom en vanvittig manuell operasjon for å konfigurere om sim-kortet. Da jeg kom jeg virket ikke kortet lenger i Norge og nektet å koble seg på ice-nettverket. Meldingen som kom opp var at jeg måtte formatere hele telefonen... 😠😡
Hei Peter, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dersom du har problemer med dekningen i utlandet så kan du prøve å følge denne guiden. Link: https://.ice.no/utland/ Dersom det ikke løser problemet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 21000000. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice